Gå til innhold

Hva syns dere, kan jeg bruke denne i sommerbryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne gifter seg i senere i sommer, og jeg har funnet en kjole jeg ønsker å bruke. Jeg er ikke god nok venninne med bruden til å skulle mase på henne om jeg kan bruke ditt og datt, så tenkte å høre litt her 😅 Har en litt alternativ stil føler jeg, så ikke alltid jeg er den beste til å forstå hva som er greit i ulike tilstelninger! Så kjære KG, gi meg dommen. Er denne fin, og kan den brukes i bryllup i sommer?

Kaffe - KAFLORA DRESS - Kjole - cilantro

Anonymkode: 20cca...a1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk går i så mye rart, at den morgenkåpa der kan du sikkert bruke 🤪

Anonymkode: 7f23d...445

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk går i så mye rart, at den morgenkåpa der kan du sikkert bruke 🤪

Anonymkode: 7f23d...445

Morgenkåpe faktisk :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JEG synes ikke den var noe pen, men det bør ikke bety noe for deg!

Synes DU den var fin, så er det jo bare å slå til 😊

(men synes den var litt for hverdagslig også..)

Anonymkode: daad6...10d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den var for hverdagslig. Kan ikke akkurat peise på med smykker og armbånd heller pga så mye mønster og farger i kjolen. 

Anonymkode: e84e9...4a0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

For meg blir den litt for hverdagslig, men med riktig tilbehør kan den «oppgraderes» noe. Skoene på bildet, f.eks, drar den bare ned.

Er det et veldig firmelt bryllup?

Anonymkode: cf561...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at med denne blir det veldig tydelig at du har en alternativ stil, du vil skille deg ut. Den er allikevel ikke upassende, så du kan jo gå med den selv om du vil skille deg ut.

Anonymkode: b15b7...4d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var for hverdagslig for et bryllup. Ser mer ut som en tunika man kunne brukt på jobb eller fest, ikke til et bryllup. 

Anonymkode: 2c607...d7a

• Liker 3
Skrevet

Som blir sagt her, litt for hverdagslig. Men hva er kleskoden? Å ikke møtt opp i lignende sko som modellen har på 🤑

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så stygg kjole, fy faen! 

Anonymkode: c410e...078

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den var ikke fin. Beklager. Den funker ikke til hverdags engang. 

Anonymkode: 98982...f92

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venninne gifter seg i senere i sommer, og jeg har funnet en kjole jeg ønsker å bruke. Jeg er ikke god nok venninne med bruden til å skulle mase på henne om jeg kan bruke ditt og datt, så tenkte å høre litt her 😅 Har en litt alternativ stil føler jeg, så ikke alltid jeg er den beste til å forstå hva som er greit i ulike tilstelninger! Så kjære KG, gi meg dommen. Er denne fin, og kan den brukes i bryllup i sommer?

Kaffe - KAFLORA DRESS - Kjole - cilantro

Ikke noe fin. Ser ut som en morgenkåpe som andre her har nevnt

• Liker 2
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Kjolen er kjempefin! Liker fargene.  Den ser bare litt uformell ut pga modellens holdning og sandalene hun har til.  Med de rette skoene vil kjolen være super til et sommerbryllup!

AnonymBruker
Skrevet

Syns også den kjolen er for casual. Dersom du liker blomstermønster og fargen grønn, så ville jeg heller valgt noe sånn: image.thumb.png.c8604af189405f2386a58253d8f4876d.png

Anonymkode: 4f35b...656

• Liker 9
Gjest Malika
Skrevet

Synes kjolen er nydelig og passende til et bryllup! Den er annerledes, ja, men det er jo din personlighet slik jeg forstår. 

Ville stylet den med et par halvhøye sandaler i nude me ankelreim og tynne stropper. Samt en clutch i gullfarge. Hadde blitt kult! Og absolutt pent nok.

Skrevet

Synes kjolen var fin, men jeg har også litt alternativ smak og stil. 😅

Med høye hæler som gjør litt av seg, enkle smykker/clutch i metall og velstelt hår og sminke mener jeg absolutt at den er passende for et bryllup. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en kjole jeg hadde valgt til meg selv, men vil absolutt ikke si at den er stygg. 

Med noen fine sko og annet kult tilbehør synes jeg du absolutt kan bruke den. Gå for det! 😊

Anonymkode: 55e14...f70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke kjolen var noe stygg, selv om det ikke er min stil. Kjempefint blomstermønster😊

Er bryllupet veldig formelt så syns jeg ikke kjolen passer. Det handler om at snittet på kjolen gjør at det ligner en lang skjorte. Men er det uformelt, så kan du godt bruke kjolen.

Men nå kan det hende jeg ville mening når jeg hadde sett deg ferdig stylet i kjolen, og tenkt at det var passende i bryllup uansett😊

Anonymkode: af987...1a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...