Gå til innhold

Skal betale 50.000,- hvilket kredittkort skaffer jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg skal gjøre noe på mandag som gjør at jeg må betale 50.000,-. Har ingen kredittkort i dag, er det for sent å skaffe et kredittkort som jeg kan benytte på mandagen?

Hva jeg om bestiller et kredittkort, også betaler med en mobilapp?

Anonymkode: 954fb...bff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Innenfor hvilken bransje skal du foreta kjøpet? På mandag er det ny måned så da er det nye månedskategorier hos de fleste kredittkortene. 

Anonymkode: d4c97...1b5

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Innenfor hvilken bransje skal du foreta kjøpet? På mandag er det ny måned så da er det nye månedskategorier hos de fleste kredittkortene. 

Anonymkode: d4c97...1b5

Skal ta laseroperasjon for øyene.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde jo planlagt bedre, er du klar over renten på kredittkort? Du får nok ikke kredittkort i dag på en lørdag. Og ta opp så store forbrukslån er jo ikke særlig smart da på noe som er kosmetisk. 

Anonymkode: 7339e...14c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du burde jo planlagt bedre, er du klar over renten på kredittkort? Du får nok ikke kredittkort i dag på en lørdag. Og ta opp så store forbrukslån er jo ikke særlig smart da på noe som er kosmetisk. 

Anonymkode: 7339e...14c

Vet det er i siste liten. Har nok penger på konto til å betale alt, så kommer nok bare til å gjøre det.

1% av 50K er 500,- ikke all verden at jeg glipp av disse poengene.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg skal gjøre noe på mandag som gjør at jeg må betale 50.000,-. Har ingen kredittkort i dag, er det for sent å skaffe et kredittkort som jeg kan benytte på mandagen?

Hva jeg om bestiller et kredittkort, også betaler med en mobilapp?

Ja, det er for sent å betale med kredittkort på mandag, når du søker i helgen, to dager før. Du rekker ikke få kortet i posten.

Jeg har fem kredittkort og ingen av de kan jeg betale med en "mobilapp" istedet. Mulig det finnes, men det kjenner jeg altså ikke til.

Anonymkode: 48367...42c

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ta laseroperasjon for øyene.

hvor spør du ikke å få avbetaling hos dem som skal gi deg laseroperasjon. Hundre prosent sikker dem  har en sånn ordning. Og ikke bare det, tipper at du ikke skal betale kontant rett etter at du har vært på laseroperasjon. Du får nok det på en faktura. 

Hjelpes meg. 

Anonymkode: b2eea...2e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

hvor spør du ikke å få avbetaling hos dem som skal gi deg laseroperasjon. Hundre prosent sikker dem  har en sånn ordning. Og ikke bare det, tipper at du ikke skal betale kontant rett etter at du har vært på laseroperasjon. Du får nok det på en faktura. 

Hjelpes meg. 

Hva et vits med avbetaling når jeg har 80K på brukskonto?

Betaler med kort FØR operasjonen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor stresse med at du vil ha kredittkort? herregud. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så hvorfor stresse med at du vil ha kredittkort? herregud. 

Kom ikke helt frem i starten, men tenkte på at jeg kan få poeng fra kredittkort selsskapene.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva et vits med avbetaling når jeg har 80K på brukskonto?

Betaler med kort FØR operasjonen.

Men hvorfor skal du ha kredittkort da?? Det gir jo ingen mening. Er det noen skarve bonuspoeng du er ute etter eller hva?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke kortet til mandag uansett....

Anonymkode: dc092...2cd

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million said:

Men hvorfor skal du ha kredittkort da?? Det gir jo ingen mening. Er det noen skarve bonuspoeng du er ute etter eller hva?

Ja, det er det jeg skrev.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom ikke helt frem i starten, men tenkte på at jeg kan få poeng fra kredittkort selsskapene.

Nå begynner jeg å undre meg over at du har penger på konto overhodet 😅

Anonymkode: 58fb8...827

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå begynner jeg å undre meg over at du har penger på konto overhodet 😅

Anonymkode: 58fb8...827

Utdyp?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ok, en viktig detalj iallfall. Men hvorfor ikke ordne et kredittkort her og nå, så har du iallfall det ved senere bruk. 

Santander er kanskje den beste innen service. 

Remember har vel flere fordeler, men ikke god service. 

Bare for å ha sagt det, det er ikke sikkert lege i laseroperasjonen tar kort som er kredittkort. Noen kan tar bare med VISA.

Skrevet

Flere helseforetak godtar ikke kredittkort. Er du sikker på at de godtar kredittkort?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, emilie123 said:

Flere helseforetak godtar ikke kredittkort. Er du sikker på at de godtar kredittkort?

Ikke sikker nei. Har aldri hatt kredittkort, så visste ikke at bedrifter "ikke godtok dem".

Skrevet
11 minutter siden, Million skrev:

Er ikke alltid dumt

Jeg tjener endel på det i løpet av året, men betaler alltid før det rentes

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Er ikke alltid dumt

Jeg tjener endel på det i løpet av året, men betaler alltid før det rentes

Ja, og det er lurt, men det er også sikkert mer godt planlagte anskaffelser enn dette, helgen før en mandags-operasjon... da virker det ikke spesielt godt planlagt, dette med bonuspoengsamling. Han eller hun får vel ofre de poengene denne gangen da, kanskje planlegge bedre lenger tid i forveien neste gang han/hun vet h*n skal betale noe som koster mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...