tropica1988 Skrevet 3. mai 2005 #1 Del Skrevet 3. mai 2005 skal på morgenspinning (30 min) og morgenpump (30 min) og lurer derfor på hva jeg burde spise først? frokosten drøyer jeg til etterpå, da dette begynner 06.15. jeg kommer sikkert til å stå opp rundt kl.05.30.. er en banan nok, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #2 Del Skrevet 3. mai 2005 Kanskje en banan er litt lite? Hvis jeg skal trene om morgenen (løper av og til 45-60min om morgenen), prøver jeg å få i meg litt yoghurt og frosne bær før treninga. Ligger lett i magen, og lett å få ned. Deretter frokost etter treninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 4. mai 2005 #3 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg trener ofte om morgenen og spiser aldri noe før jeg gjør det. For meg er det ikke noe problem så lenge jeg drikker vann under treningen og får frokost etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #4 Del Skrevet 4. mai 2005 Synes nesten du bør prøve selv. Spis litt forskjellig hver gang så merker du fort om du har spist for mye eller for lite. Jeg merker godt om jeg har spist for mye før trening (alt blir mye mer slitsomt) eller for lite (føler meg helt tom innvendig etter en stund). For meg hadde nok en banan vært nok om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 4. mai 2005 #5 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg trener ofte om morgenen og spiser aldri noe før jeg gjør det. For meg er det ikke noe problem så lenge jeg drikker vann under treningen og får frokost etterpå. Trener du litt hardt er det beste for kroppen for å fungere optimalt å få i seg et lite måltid. Litt karbohydrater og litt proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2005 #6 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har i hvertfall funnet ut at det ikke nytter for meg å la være å spise helt før trening; jeg har prøvd et par ganger, og har gått tom for energi relativt raskt. Og da kunne jeg like gjerne blitt litt lenger i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tropica1988 Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 4. mai 2005 takk for alle svar.. tror jeg kjører på med en banan og en yoghurt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #8 Del Skrevet 4. mai 2005 takk for alle svar.. tror jeg kjører på med en banan og en yoghurt jeg... Også drikk et glass juice ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå