Luise Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Efter ei lang og tøff omgang ble Kine fra Oslo Skandinaviens Nya Topmodel 2005 Congratulations Kine Skriv meningen din om avgjørelsa
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #2 Skrevet 3. mai 2005 Du får mange venner her inne ved avsløre dette en uke før det har gått på tv i Norge.... Men nå har vel denne katta kommet ut av sekken fra før.
Gjest manic Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Pst! Dette vet vi ikke i norge enda.... gidder du gjør om på overskriften din ? Endre til Vinner av top model (spoiler) for.eks.
Luise Skrevet 3. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2005 Vet ikke hvordan man endrer det, men en annen har åpenbart gjort det uten tillatelse fra meg :evil:
Fat Sally Lee Skrevet 3. mai 2005 #5 Skrevet 3. mai 2005 Vet ikke hvordan man endrer det' date=' men en annen har åpenbart gjort det uten tillatelse fra meg :evil:[/quote']Sikkert en moderator, det skulle da bare mangle.
:-) anna Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 hehe... Syntes det var kult å få vite det jeg. Satt og fulgte med på dansk tv3, men måtte jo zappe da frustrerte fruer starta. Og så fikk jeg ikke med meg hvem som vant. :veldigsur: Så jeg ble faktisk glad for å få vite det.
Gjest HelleLouise Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 :-) Anna Var det feil av Blond Angel å skrive innlegget?
Linselus Skrevet 4. mai 2005 #8 Skrevet 4. mai 2005 For det første klarer de fleste av oss å lese ting uten at skrifta er så himla stor og fet. For det andre så syns jeg da det er ganske logisk om en moderator endrer overskrifta når den burde bli endret. For det tredje: Kine kommer fra Bergen (tror jeg iallfall) og ikke fra Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2005 #10 Skrevet 4. mai 2005 Jeg syned det var vidunderlig at Kine ble vinneren, måtte jo bli henne eller Nanna.
:-) anna Skrevet 4. mai 2005 #11 Skrevet 4. mai 2005 :-) Anna Var det feil av Blond Angel å skrive innlegget? Nei jeg synes ikke det... Men så blir ikke jeg skuffa av å få vite hvordan det går i en tv-serie heller da. Det er rett og slett ikke SÅ viktig for meg at jeg greier å opparbeide noe aggresjon av å finne ut hvem det ble to dager for tidlig. Hadde jeg ikke gått inn på KG og tilfeldigvis sett denne tråden rett etter at jeg ikke hadde fått med meg hvem som vant... så hadde jeg nok ikke tenkt på det mer noen gang.
Luise Skrevet 4. mai 2005 Forfatter #12 Skrevet 4. mai 2005 :evil: Velger å sige at jeg har IKKE noen kommentarer!!!
:-) anna Skrevet 4. mai 2005 #13 Skrevet 4. mai 2005 Æh... jeg syntes det var fint at du skrev innlegget... Hvorfor ble du så sinna?!
Gjest badlih Skrevet 8. mai 2005 #14 Skrevet 8. mai 2005 JEG synes i alle fall det var unødvendig å skrive denne avsløringen..
Gjest gloria Skrevet 10. mai 2005 #15 Skrevet 10. mai 2005 har noen sett kine i diverse moteserier e.l.? håper hun gjør skikkelig suksess da..og ikke blir et tafatt eksempel på en "dårlig" realityvinner..(eks. kjartan salvesen fra idol). og ja, kine er fra bergen ,ikke oslo.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #17 Skrevet 10. mai 2005 :evil: Badlih :evil: Har du ingen forsåelse for at vi her i Norge som følger med på serien ikke ønsker å vite hvem som vinner før finaleprogrammet har gått???? :klø: Makan til oppførsel
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2005 #18 Skrevet 10. mai 2005 Har du ingen forsåelse for at vi her i Norge som følger med på serien ikke ønsker å vite hvem som vinner før finaleprogrammet har gått???? :klø: Makan til oppførsel Hun gjorde det ikke med vilje tror jeg
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2005 #19 Skrevet 10. mai 2005 Hun gjorde det ikke med vilje tror jeg Hva er vitsen med slik oppførsel da??? : :evil: Badlih :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå