Gå til innhold

Dele strømmetjenester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lov å dele for eksempel Netflix og Sumo, med en venn? La oss si at jeg betaler for Netflix og "en venn" betaler for Sumo, og vi deler innloggingsinformasjonen med hverandre. Er dette lov? Det blir fort dyrt å ha mange strømmetjenester. 

Anonymkode: 66213...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg kjøper en avis, har jeg lov til å la min venninne lese den? 

Svaret er altså; ja. Både Netflix og Sumo har også lagt opp til at man kan ha hver sin bruker opprettet på samme konto. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som tilsier at det ikke er lov, men f.eks sumo har lagt inn begrensninger ved at kun en person kan bruke kontoen om gangen. Dvs at om venninna di ser på sumo, så kan ikke du se hos deg samtidig. Så akkurat den delen er ikke så praktisk.

Anonymkode: 8467a...e67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Viaplay har lagt inn 2 skjermer på en gang, så der kan man dele i allefall. Jeg deler.

Anonymkode: 3a7be...b82

AnonymBruker
Skrevet

Har Netflix per dagsdato, og betaler for 2 skjermer. Men lurte på om det kun var for èn husstand. 

Takk for svar folkens. 

Anonymkode: 66213...5a1

Skrevet

Jeg deler iallefall innloggingen min med mannen min, barna (2stk) og venninna mi. Har Netflix, hbo og prime 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting som tilsier at det ikke er lov, men f.eks sumo har lagt inn begrensninger ved at kun en person kan bruke kontoen om gangen. Dvs at om venninna di ser på sumo, så kan ikke du se hos deg samtidig. Så akkurat den delen er ikke så praktisk.

Anonymkode: 8467a...e67

Sumo har abonnementer der du kan se på opptil 4 skjermer samtidig :) 

Anonymkode: cab93...e51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...