Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig kysser?
Skrevet

I går satt jeg med kjæresten min på sofaen. Plutselig prøver han å få meg til å kyssen han fordi han skal teste noe. Jeg spør hva. Jo, jeg har kysset han på en merkelig måte de siste gangene, og han ville kjenne hva det var jeg gjorde. Jeg gapa over leppene hans visstnok...Uten at det har vært bevisst fra min side. Jeg tolket det negativt, og turde ikke kysse han. Ble litt stille og utenfor.

I dag ville han kysse igjen. Ville at jeg skulle kyssen han. Jeg foklarte at det som skjedde i går såret meg litt, fordi jeg ikke forsto hva jeg hadde gjort galt. Jeg syns det var vanskelig å ta initiativ til kyssing med han uten at jeg får litt feedback på om han faktisk liker det.

Han blir stille. Jeg sier fra om at jeg er usikker og ikke vet hvordan han vil ha det. At episoden i går gjorde vondt for meg. Jeg forstår at jeg ikke vil få noe positiv tilbakemelding og prøver derfor å orklare at jeg kanskje trenger å høre noe positiv om jeg skal stole på at jeg er bra som kysser. Han blir veldig sint, og vil ikke forstå. Forstår ikke at en episode med kritikk (som jeg oppfattet det) kan være sårende for en med dårlig selvtillit (noe han vet jeg har).

Nå har dette skapt en STOR situasjon. Jeg gråte fordi han faktisk mener det er unødvendig å rose kjæresten sin når hun er usikker. Jeg mener det vil være positivt for oss om jeg kan forstå at jeg er bra nok. Når han sier noe som faktisk er negativ, er det ikke bra taktikk å "trøste" om en ser at det gikk inn på den motsatte part? I hvertfall når det gjelder noe så personlig som måten en kysser på.

Han mener jeg må takle kritikk for alltid, uten å få høre noe positivt om det var sårende for meg. Kanskje? Kanskje jeg som overreagerer, men dette var bare litt vanskelig. Kyssing er viktig, og jeg har vært usikker med han tidligere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke for å være slem, forstår problemet ditt godt, men en liten ting;

KYSSING ER TIL FOR Å NYTE, IKKE ANALYSERE!!! :hjerter:

Håper det ordner seg, ikke tenk så mye på hvordan du gjør det, bare vær glad for at du har muligheten til å kysse på noen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Håper du ikke er en dag over 12 år...

Gjest Anonymous
Skrevet

Synd at du er så usikker... Det er vondt, men slik du er nå ødelegger du noe godt som ikke var ment sånn i det hele tatt!

Det høres ut som om han likte måten du kysset på, og ville nyte/lære mer...

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, dette hørtes ikke noe hyggelig ut. Jeg får inntrykk av at kjæresten din heller vil "måle deg på kysse skalaen" enn å kose med deg. Føler du at han sammenligner deg med andre? For meg høres det litt sånn ut. Lurer litt på hvor gammel du og, og hvor seriøst dette forholdet er. Har en følelse av at dere ikke har vært sammen så veldig lenge... og tror at hvis jeg var deg hadde jeg ikke giddi så mye lenger heller..

Hvis han er mer interesstert i å kritisere kyssinga di enn å få deg til å føle deg trygg i forholdet virker han ikke som noe å satse på. Kan selvfølgelig hende at han er den usikre.... og bare ville ha litt mer kyssetrening? Kanskje det bare var ment som en spøk?

Skrevet

jeg synes det virker som du overreagerer litt. :wink:

har han uttrykket at han ikke liker måten du kysser på?

eller sa han bare, som du sier, at du har kysset ham litt anerledes i det siste, og lurte på hva du gjorde annerledes?

sa han det på en gravalvorlig måte, som om han var negativ til det? eller sa han det med litt humor, at han hadde lagt merke til en endring og syntes det var litt morsomt at han faktisk "sjekker"?

dersom du er så usikker at han ikke kan fleipe litt, så kan det være vanskelig for ham også.

kanskje han prøvde å være litt festlig, også endte han opp med å såre deg. uten å egentlig forstå hvorfor i alle dager du ble såret.

og kanskje han ble litt såret selv, fordi du helt klart ikke tok festligheten han så rundt det?

at han ikke vil prate om det, kan det være fordi han er redd for å si enda mer galt?

skjønner at det er vanskelig å være usikker ovenfor en kjæreste, vet faktisk mye om akkurat det. Men det er viktig å kunne le av seg selv også.

Han er sammen med deg, han hadde ikke vært det om han ikke likte deg?

og han liker sikkert at du kysser ham også.

hvor lenge har dere vært sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...