Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikker litt på airpods og lurer på om det er verdt prisen? Har nå et par trådløse med en "kontrollstasjon" midt på ledningen som fører til at de sakte men sikkert hopper ut av ørene. Finnes det noen rimeligere, men gode alternativer til airpods? Eller er det bare å investere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes AirPods absolutt er verdt pengene (kjøpte de før jeg gikk over til Android, så mistet dessverre en del bruksområder der, men de fungerer endog). Noen sier at de ikke sitter ordentlig, men jeg personlig har aldri opplevd at de viser tegn til å rikke seg. Absolutt et bra kjøp, så jeg anbefaler de :)

AnonymBruker
Skrevet

Airpods selges kun i en størrelse. Hvor godt de sitter vil avhenge av øret ditt. Vill testet dem ut før jeg kjøpte dem om jeg var deg.

Anonymkode: d88e2...fc6

Skrevet
2 minutter siden, Wiskola skrev:

Jeg synes AirPods absolutt er verdt pengene (kjøpte de før jeg gikk over til Android, så mistet dessverre en del bruksområder der, men de fungerer endog). Noen sier at de ikke sitter ordentlig, men jeg personlig har aldri opplevd at de viser tegn til å rikke seg. Absolutt et bra kjøp, så jeg anbefaler de :)

Har hørt litt forskjellig mtp passform jeg og. På Elkjøp har jeg kanskje mulighet til å teste i 50 dager først når jeg tenker meg om. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Airpods selges kun i en størrelse. Hvor godt de sitter vil avhenge av øret ditt. Vill testet dem ut før jeg kjøpte dem om jeg var deg.

Anonymkode: d88e2...fc6

Lurt! 

Skrevet

Min erfaring er at de sitter greit når de er nye, men når gummiproppen blir slitt så sklir de ut. Hatt jaybird freedom og jaybird x3,. Gått over til over-ear headsett

AnonymBruker
Skrevet

Har et par billige fra ebay, funker fjell, så for meg er ikke airpods verdt investeringen når jeg kan få et par som fungerer godt nok til sitt bruk for 200kr. Airpods er utrolig lette å stjele så hadde ikke turt å bruke de til vanlig på banen etc. 

Anonymkode: 3e635...8ec

Skrevet

Jeg har trådløse fra Jabra, de er innmari gode og sitter som støpt. Litt stiv pris, men verdt hver ei krone synes jeg :) lang batteritid har de også. Jabra elite sport heter de jeg har 

https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/handsfree-og-hodetelefoner-med-mikrofon/JABRAELITELI/jabra-elite-sport-true-wireless-hodetelefoner-lime?gclsrc=aw.ds&&scid=SEM6283&gclid=CjwKCAjwmNzoBRBOEiwAr2V27QKpUf9jUvRRso_NtCE7TC5iTErCy026omQaGUMFgprv87QHZiiviRoCuOQQAvD_BwE

Skrevet

Synes airpods er verdt pengene og angrer ikke et sekund på det. Var irriterende med en ledning som hang og slang når jeg løp på tredemølla... airpods sitter som støpt så det trenger du ikke å bekymre deg over. 

AnonymBruker
Skrevet

Jabra elite sport funker for meg. Koster litt, men verdt det.

Anonymkode: c7ba4...7a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...