Gå til innhold

Halter etter hvile

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en hund på to og et halvt år som har begynt å halte etter hvile. Vart i ca fire dager, ringte dyrlegen første dag som ba meg ta det med ro og se ann et par uker. Hun halter fire fem skritt på bakparten etter hun har ligget ned. Har ved en anledning klynket, da lå hun I buret og litt knotete til. Når jeg gikk bort for å klemme og se, så hoppet og spratt hun som ingenting. Er kun med en gsng hu reiser seg, hun har ingen halthet på tur eller ved lek. Gigsntrase som ikke er rønket enda pga alder (rønker for HD/AD ved tre år pga de vokser så lenge..

Noen som har vært borti lignende? Vil selvfølgelig ringe veterinær på mandag igjen, men vil gjerne høre om andre har vært borti det.. Vet liksom ikke hva jeg skal tenke, siden det varer så kort og aldri er ved aktivitet eller lignende 

Anonymkode: 6ba16...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min hund halter etter hvile, spesielt dersom hun har hvilt etter lang tur. Hun har forkalkninger i forbeina, og mosjon myker henne opp, mens hvile etterpå får henne til å stivne igjen og da blir hun halt. Holde hunden varm under hvilen hjelper litt, men det er dessverre noe vi må leve med. Vi har smertestillende som hun får dersom hun er ekstra stiv, men ellers klarer hun seg fint. 

Anonymkode: f177d...c30

Skrevet

Ligger litt dårlig så blodsirkulasjonen til et ben blir dårlig? Jeg kan få det samme om jeg sitter dårlig lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...