AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Finnes det fortsatt? Det er bilde av dem på nettsiden til Nidar, men det er evigheter siden sist jeg så det i smågodthyllene...Anonymkode: fcade...940
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Seigmenn med sjokolade? Hvordan skal de klare å strekke seg litt lenger uten å søle sjokolade overalt? Å spise hele seigmannen i en jafs går jo stikk i mot alt seigmenn står for! (Men det høres godt ut, da.) Anonymkode: da3b7...237 4
Måndagsbarn Skrevet 1. januar 2021 #4 Skrevet 1. januar 2021 Har aldri sett dem, men er gravid og nå fikk jeg skikkelig lyst på disse >.> onde godteriprodusenter... haha
Hoppetaujenta Skrevet 1. januar 2021 #5 Skrevet 1. januar 2021 Oijj. Har aldri sett dem før tror jeg, men det har jeg nå = vil ha!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #6 Skrevet 1. januar 2021 Enda flere seigmenn ...? Nei takk, tror jeg er forsynt for en stund fremover etter at jeg kjøpte litt over 9 kilo(!) Labans Nissefest til halv pris i romjulen; kiloprisen var ca. 30 kroner, så jeg klager ikke. Kan også nevne at jeg fikk med meg i underkant av 5 kilo Nidars Favoritter til ca. 40 kroner kiloen; som jeg lattermildt fortalte en venninne, er jeg antagelig den eneste hun kjenner som teller godterikjøp i antall kilo. Men spiser naturligvis ikke alt på én gang - så dette kommer til å vare leeenge ... Anonymkode: d26da...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå