AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Jeg er en dame som sliter litt med å tolke signaler som andre lesbiske gir (om de i det hele tatt gir signaler). For tiden har jeg et godt øye til en lesbisk dame. Men jeg aner altså ikke om hun ser på meg som en potensiell venn/ff eller som en kjæreste. Hva gjør jeg? Anonymkode: 975fd...c3a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #2 Skrevet 29. juni 2019 Hei. Det kommer kanskje litt an på hva slags signaler du sender tilbake også? Og hvordan relasjon dere har fra før? Hva vet du om henne og hva vet hun om deg? Om hun kikker tilbake, småkonverserer etc kan jo være eventuelle tegn. Lykke til i sommeren iallefall 🥰 Anonymkode: e7841...455
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Vet hun at du er skeiv? Flørting er likt for alle, skeiv eller hetro. Men det kan være greit å gi et hint om at du er tilgjengelig, for lesber holder seg vanligvis unna hetrojenter. Anonymkode: 05b7a...fa9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet hun at du er skeiv? Flørting er likt for alle, skeiv eller hetro. Men det kan være greit å gi et hint om at du er tilgjengelig, for lesber holder seg vanligvis unna hetrojenter. Anonymkode: 05b7a...fa9 Vet ikke, men hvorfor holder de seg unna heterofile jenter? Anonymkode: 975fd...c3a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Det kommer kanskje litt an på hva slags signaler du sender tilbake også? Og hvordan relasjon dere har fra før? Hva vet du om henne og hva vet hun om deg? Om hun kikker tilbake, småkonverserer etc kan jo være eventuelle tegn. Lykke til i sommeren iallefall 🥰 Anonymkode: e7841...455 Takker!🥰 Anonymkode: 975fd...c3a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, men hvorfor holder de seg unna heterofile jenter? Anonymkode: 975fd...c3a Waste of energy, åpenbart 😉 Jeg bruker å bare "tulleflørte" med heterodamer, selv om det i blandt hender seg at det fører til noe mer. Men jeg gidder aldri å seriøst flørte med heterodamer, da de, vel...stort sett er heterofile 🙄 Anonymkode: a1408...a21 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Waste of energy, åpenbart 😉 Jeg bruker å bare "tulleflørte" med heterodamer, selv om det i blandt hender seg at det fører til noe mer. Men jeg gidder aldri å seriøst flørte med heterodamer, da de, vel...stort sett er heterofile 🙄 Anonymkode: a1408...a21 Mange heterofile som synes det er spennende med lesbiske. Anonymkode: 975fd...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå