AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Del Skrevet 28. juni 2019 😄 Anonymkode: e6ce7...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Del Skrevet 28. juni 2019 Jeg tenkte å kjøpe gyngestol på ikea for å ha på babyrommet. Bra jeg venta og så det an. Baby sover på vårt rom i sprinkelseng, det vil hun nok gjøre en god stund til, og når hun ikke skal ammes på natten lenger trengs ingen stol. Jeg foretrekker å amme liggende i senga vår. Eller i sofaen, med eller uten støtte av puter. Anonymkode: f1098...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Del Skrevet 29. juni 2019 Har aldri likt å amme i stol. Armlenene føles bare i veien, syns sofa er mye bedre. Om natta ammet jeg liggende, prøvde meg sittende noen ganger, men etter at jeg opplevde å sovne fant jeg ut at det var tryggest å amme liggende. Anonymkode: 6e476...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Del Skrevet 29. juni 2019 Jeg sikler på de fra Hobbe, selges hos en netthandel som heter Wallebeck... Litt dyre da. Anonymkode: 9aa96...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå