Gå til innhold

Anbefale gode serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Cleopatra. skrev:

Dark på Netflix!

Den er tysk og en av de beste seriene jeg har sett. For et mesterverk, anbefales! Slukte de to sesongene :laugh:

Tyske filmer er ofte bra! Så en tysk film for mange år siden som het The experiment. En av de bedre tyske filmene jeg har sett. Men litt usikker på om denne serien her er helt i vår gate.. Googlet og da står det science fiction thriller. Vi er ikke noe på science fiction, men vi får ha den på listen. 😉 Takk for tips 😄

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes den tok heeelt av på slutten av 1 sesong jeg, så sesong 2 forblir usett her. 

Anonymkode: de45e...72b

Er verdt å se sesong 2!

25 minutter siden, Jolen77 skrev:

Tyske filmer er ofte bra! Så en tysk film for mange år siden som het The experiment. En av de bedre tyske filmene jeg har sett. Men litt usikker på om denne serien her er helt i vår gate.. Googlet og da står det science fiction thriller. Vi er ikke noe på science fiction, men vi får ha den på listen. 😉 Takk for tips 😄

Ja, du må ikke google, bare se :laugh:

Jeg liker heller ikke science fiction, men denne er bare fantastisk. Men så klart; alle har jo forskjellig smak :) Men ville gitt den en sjanse altså!

Skrevet
1 time siden, Jolen77 skrev:

Nettopp sett ferdig Bodyguard! Den var bra den! 👍😄 The Fall har vi sett før. Likte den. Så da gjenstår Happy Valley! 😊

Så bra! River kan jeg anbefale også, litt annerledes, jeg likte den veldig godt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...