Gå til innhold

Lå med to fra samme kompisgjeng

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får lett blackout på fylla fortiden, og da blir jeg hemningsløs. Dette endte beklagelig med at jeg lå med to gutter fra samme kompisgjeng, med 14 dager mellomrom og husker ikke noe av det. Vil jeg bli dømt for alltid nå? 

Jeg har aldri ligget med noen i fylla før, og heller aldri hatt blackout tidligere. Føler meg ganske ødelagt og lite høy i hatten..

Anonymkode: 821b2...2cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gutta i kompisgjengen vil vel neppe se på deg som kjærestemateriale, men om det har noe å si er jo opp til deg å avgjøre. Du vil absolutt bli sett på som sex-materiale da. 

Anonymkode: ab6f0...178

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Innlegget sier vell egentlig alt. 

SLUTT Å DRIKK MER ENN ANBEFALT.

Tips:AUDIT gir deg svar på mye. 

Som i reklamen: TA DEG SAMMEN.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 6f803...356

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slutt med å fornedre deg selv og snu i tide !  Sex er ingen lek. Det er handlinger som har innvirkninger på din psyke og følelsesliv. Slutt med fylle sex og ons så slipper du å få det vondt i etter kant.

Anonymkode: 3cfbe...efe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har skrevet her før? Sikker på at de ikke har dopet deg?

Anonymkode: dd34d...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å la være å drikke? Du drikker tydeligvis for mye. 

Anonymkode: c5f22...c75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når lå du med han andre sist? I går?

Anonymkode: 0627a...a42

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får lett blackout på fylla fortiden, og da blir jeg hemningsløs. Dette endte beklagelig med at jeg lå med to gutter fra samme kompisgjeng, med 14 dager mellomrom og husker ikke noe av det. Vil jeg bli dømt for alltid nå? 

Jeg har aldri ligget med noen i fylla før, og heller aldri hatt blackout tidligere. Føler meg ganske ødelagt og lite høy i hatten..

Så drikk mindre da, uselvstendige sau!

Anonymkode: 8a982...d6b

• Liker 7
Gjest Made4u
Skrevet

Lå du med to fra samme kompisgjeng, så kan du jo selv forestille deg hva du blir sett på som i den gjengen, kamerater snakker jo sammen og de danner seg jo tanker.

AnonymBruker
Skrevet

1. Ta med deg akkurat så mye drikke som du tror du tåler. Drikk sakte for å fordele dette utover kvelden. Husk å spis godt før du begynner å drikke. Hydrer deg godt gjennom dagen. 

2. Har du drukket en annen type alkohol de siste ukene, så kan det hende at dette er noe du generelt ikke tåler. 

3. Det er INGEN skam å ha sex med flere innad i vennegjengen, men stå for det du gjør med hodet hevet.

Du vil teknisk sett ikke bli sett på noe annet enn en venn, kanskje mindre enn det også siden de føler at du kan være et ONS for de.  Jeg har hatt sex med langt flere i vennegjengen min over 10 år, og vært forelsket i nesten alle. Har vært kalt løs og vært mindreverdig i gjengen opp til flere ganger. Men gått med hodet hevet og tenkt at jeg bare har hatt det morro. Nå har jeg aldri hatt black out mer enn en gang i livet mitt, det var mer enn nok. 

I dag er jeg voksen og synes det er helt greit å ha ligget med flere kompiser.  Men så er jeg veldig avslappet ift det der, det samme er mannen min som også kommer fra samme gjeng. 

Stikkordene er at det finnes en fortid, nåtid og en fremtid. Det er en grunn til at det skjedde i fortid, er en del av din nåtid, og bare fremtiden kan gi deg svar på om du takler din egen fortid. 

Anonymkode: 727b1...4a5

• Liker 8
Skrevet

Du bør virkelig slutte å drikke så mye. Du kan fort få kallenavnet felleshølet

• Liker 4
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt trygg på den kompisgjengen? Blackout er ikke normalt. Driver de og putter dop i glassene på de de vil ha til sengs?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS, klarer du å ligge med resten av vennegjengen før sommeren er over? 

Give IT a try

Og når sommeren er over så skryter du hemningsløst av det, gi de forskjellige terningkast, og spre det ut til alle venner og kjente. 

Girlpower!! 

Anonymkode: a4e0e...ade

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke lest fyllavett reglene?

Anonymkode: 062a8...de4

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lest fyllavett reglene?

Anonymkode: 062a8...de4

Jo, men det hender man ryker på en smell likevel.. denne kvelden her mista jeg rett og slett kontrollen, husket ikke hvor mye jeg hadde drukket tidligere på dagen, følte meg ikke påvirket og vipps var det gjort.

ts

Skrevet

Hadde jeg lett fått blackout, hadde jeg roet ned skikkelig på alkoholen. Det er jo ikke bra i det hele tatt. Det at du har ligget med to i samme kompisgjeng er vel heller ikke noe sjakktrekk, men dømt? Jeg tenker at folk får gjøre som de vil. Men jeg holder meg unna de kompisene mine har vært med. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, men det hender man ryker på en smell likevel.. denne kvelden her mista jeg rett og slett kontrollen, husket ikke hvor mye jeg hadde drukket tidligere på dagen, følte meg ikke påvirket og vipps var det gjort.

ts

Høres ut som dop i glasset.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

Hadde jeg lett fått blackout, hadde jeg roet ned skikkelig på alkoholen. Det er jo ikke bra i det hele tatt. Det at du har ligget med to i samme kompisgjeng er vel heller ikke noe sjakktrekk, men dømt? Jeg tenker at folk får gjøre som de vil. Men jeg holder meg unna de kompisene mine har vært med. 

Får ikke det lett til vanlig, men har nok ikke «lært» meg og drikke over mange timer og om jeg er noe stresset eller utilpass mister jeg lettere kontrollen, har jeg konkludert med. Hadde syntes det var greit om jeg var en slik person at jeg ønsket det jeg også, men når jeg ikke husker og ikke ville gjort det til vanlig er det bare destruktivt og vondt.. skulle av hele meg virkelig ønske at dette ikke skjedde, og har mistet mye selvtillit pluss tillit til meg selv ved å rote til to blackouter så raskt etter hverandre.. fikk også høre at jeg var i utgangspunktet avvisende til denne fyren, men han ga seg ikke og holdt meg fysisk fast osv.. har også hatt store smerter nedentil etter dette, og selv om jeg neppe tror det var noen voldtekt så er det fortsatt utrolig ekkelt og traumatisk å forholde seg til.. 

ts

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke det lett til vanlig, men har nok ikke «lært» meg og drikke over mange timer og om jeg er noe stresset eller utilpass mister jeg lettere kontrollen, har jeg konkludert med. Hadde syntes det var greit om jeg var en slik person at jeg ønsket det jeg også, men når jeg ikke husker og ikke ville gjort det til vanlig er det bare destruktivt og vondt.. skulle av hele meg virkelig ønske at dette ikke skjedde, og har mistet mye selvtillit pluss tillit til meg selv ved å rote til to blackouter så raskt etter hverandre.. fikk også høre at jeg var i utgangspunktet avvisende til denne fyren, men han ga seg ikke og holdt meg fysisk fast osv.. har også hatt store smerter nedentil etter dette, og selv om jeg neppe tror det var noen voldtekt så er det fortsatt utrolig ekkelt og traumatisk å forholde seg til.. 

ts

Høres ikke bra ut i det hele tatt. Holdt han deg fysisk fast høres det jo veldig ut som det kunne være en voldtekt. Men ingen andre brøt inn når de så dette? Nei, jeg ville roet kraftig ned på alkoholen. Klart det er ekkelt og traumatisk. Du må ta vare på deg selv. 

• Liker 2
Skrevet

Kjære TS! 

Det du har opplevd høres ikke bra ut. Det høres ut som om du har vært så full at du ikke har klart å ta vare på deg sjøl - og da nærmer det seg veldig voldtekt. Når vedkommende i tillegg bruker makt og du i tillegg sier klart nei så ville jeg vurderer å snakke med politiet. Det høres jo ut som om det har vært vitner til det som skjedde. 

https://www.politiet.no/rad/voldtekt-og-seksuelle-overgrep/hvor-gar-grensene/

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...