Gjest skindeep Skrevet 3. mai 2005 #1 Skrevet 3. mai 2005 Noen andre om har sett på den serien? Har begynt å fulgt med på den nå. lastet ned eps. 3 idag.. Veldig bra serie synest jeg!
Gjest skindeep Skrevet 3. mai 2005 #3 Skrevet 3. mai 2005 Nei, har ikke kommet på norsk tv enda. http://www.nbc.com/Medium/ Står litt om det her.
Gjest skindeep Skrevet 3. mai 2005 #4 Skrevet 3. mai 2005 Handler om ei dame som er som et "medium", hun kan prate med døde, og drømmer ting om natta. Hun vil bruke dette for å hjelpe folk, og prøver å få politiet til å kontakte henne og bruke henne til noe, løse drapsgåter o.l Fått veldig gode kritikker.
Windy Skrevet 4. mai 2005 #5 Skrevet 4. mai 2005 Ser på det vi også Har lastet ned episode 14, som bare ligger og venter på oss! Bra serie
Rio Skrevet 4. mai 2005 #6 Skrevet 4. mai 2005 Jeg har sett episode 3, ble ikke fengslet av den, men helt grei serie.
Morea Skrevet 4. mai 2005 #7 Skrevet 4. mai 2005 Den så spennende ut! Elsker sånt, selv om jeg ikke er så troende når det gjelder slike ting til vanlig. Det som er bra med TV!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå