Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at det er slik at man må dra på jobb fem dager i uken? Synes det er så vanskelig å planlegge langhelger med folk, hvis jeg ikke vil jobbe, så jobber jeg jo bare ikke. Om jeg vil ha en ukes ferie, en halv uke, eller langhelg så gjør jeg det jo bare. Det er jo bare å reise avgårde. 

Hvorfor gidder folk? Når det er finvær og makrellstimen er rett uti fjorden er det jo mye mer morsomt å være der, og i fjæra og grille makrell enn å sitte på jobb. 

Hva om man er trøtt en uke? Da begynner jeg jo bare arbeidsdagen etter lunch. Eller hvis jeg ikke får sove, da begynner jeg tidligere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Optimo
Skrevet

De fleste arbeidsplasser har arbeidstid mandag til fredag, rart med det du. 

Skrevet
1 minutt siden, Guile skrev:

De fleste arbeidsplasser har arbeidstid mandag til fredag, rart med det du. 

Men sånn, hvis man skal på hyttetur eller til Riga for å drikke seg full slipper man vel?

Gjest Optimo
Skrevet
Akkurat nå, abrasiveRefraction skrev:

Men sånn, hvis man skal på hyttetur eller til Riga for å drikke seg full slipper man vel?

Bare hvis du lover å gi sjefen kvota di, og det er det jo ingen som gidder. 

Skrevet

Ikke akkurat ukjent sak med vanlig 100%. Så er turnusjobbing hvor man kan ha mer fleksibelt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags jobb er det du har da? 

Anonymkode: 37ed4...3c1

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2019 den 20.26, abrasiveRefraction skrev:

Hvorfor gidder folk? Når det er finvær og makrellstimen er rett uti fjorden er det jo mye mer morsomt å være der, og i fjæra og grille makrell enn å sitte på jobb. 

Makrell er en ufisk. Spør en Nordlending.

Anonymkode: cbf15...f82

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...