Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, skikkelig kleskrise! Trenger nye klær; sko, jakke, topper, bukser... Vil ha en litt laidback stil noen dager og litt mer pynta andre dager men ikke prippen sosseberte slik det sto i en annen tråd. mer hip... tenkte å kjøpe støvletter/boots for å ha utenpå jeans, funker det? men hva slags jakke skal jeg ha til da... og laidback; pumasko(eller adidas) og bukse og jakke m hette eller noe... Er helt utafor i klesveien, ser jo ikke folk lengre oga jobben. så har falt helt utafor nå, og i morgen skal det bli shoppings! Any good ideas? Please??!??!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fant noen utrolig bra bukser på Vero Moda i helgen; de koster 129,- og finnes i brungrønt, turkis, sort, hvitt og rosa. Litt linstoffaktige (sykt og trolig påfunnet her og nå av meg det ordet der... :) ), utrolig behagelige å gå i, kan pyntes begge veier, men funker kanskje best for en litt slappe-av-dag hvor man likevel ikke vil gå ut i joggebuksen.

Ellers er det jo masse fine farger å velge i hos Benetton, som spriter opp ethvert antrekk.

Når det gjelder bukser med støvler over kan jeg ikke hjelpe deg desverre, jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de får til å få busksen nedi, ei heller hva slags bukser som brukes. Blir det innkjøpt bukse som er smal i bena og som kun kan brukes til nettopp høye støvler, eller bretter man bukser med boot cut, f.eks.? Spiller vel forsåvidt ingen trille lenger; for det er VÅR og snart går vi i shorts alle mann :)

Skrevet
Jeg fant noen utrolig bra bukser på Vero Moda i helgen; de koster 129,- og finnes i brungrønt, turkis, sort, hvitt og rosa. Litt linstoffaktige (sykt og trolig påfunnet her og nå av meg det ordet der... :) ), utrolig behagelige å gå i, kan  pyntes begge veier, men funker kanskje best for en litt slappe-av-dag hvor man likevel ikke vil gå ut i joggebuksen.

Ellers er det jo masse fine farger å velge i hos Benetton, som spriter opp ethvert antrekk.  

Når det gjelder bukser med støvler over kan jeg ikke hjelpe deg desverre, jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de får til å få busksen nedi, ei heller hva slags bukser som brukes. Blir det innkjøpt bukse som er smal i bena og som kun kan brukes til nettopp høye støvler, eller bretter man bukser med boot cut, f.eks.? Spiller vel forsåvidt ingen trille lenger; for det er VÅR og snart går vi i shorts alle mann :)

Ang. støvler oppi støvletter: Jeg bruker mest smale bukser. Men hvis jeg bruker bukser med bootcut har jeg funnet en super metode: jeg bretter dem opp og strammer dem rundt leggen, og tar knestrømper over. Da holder de seg.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...