Gå til innhold

Luft ut av vagina utenom sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har vaginaen min putret og «boblet» noe til tider, akkurat som hvis luft presses ut etter sex. Noen som vet hva dette kan skyldes, og om det er normalt?

kan nevne at det begynte etter en muligens røff fyllesex hvor jeg har hatt småvondt i lang lang tid etter samleiet som jeg selv ikke husker noe av, om det kan være av betydning. 

Anonymkode: 2542b...30c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du fylle sex, når det bare er til besvær og ergrelse?  Ingen kan vite hva som har skjedd med deg. 

Anonymkode: 837ab...ba7

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer meg også av og til, utrolig pinlig! Pleier å skje etter sex eller når jeg har mye utflod/har mensen. Tror det er normalt (men fortsatt sykt flaut!) 🙈

Anonymkode: bcd82...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du fylle sex, når det bare er til besvær og ergrelse?  Ingen kan vite hva som har skjedd med deg. 

Det vet jeg ikke siden jeg ikke husker. Absolutt på topp 3 mest traumatiske hendelser så langt i livet midd. Ødela mye for meg gjorde det også. Fikk også høre at jeg hadde prøvd å komme meg vekk fra denne fyren hele kvelden, så er utrolig ergelig.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg ikke siden jeg ikke husker. Absolutt på topp 3 mest traumatiske hendelser så langt i livet midd. Ødela mye for meg gjorde det også. Fikk også høre at jeg hadde prøvd å komme meg vekk fra denne fyren hele kvelden, så er utrolig ergelig.

Ts

Det høres jo ut som et overgrep.!  Ellers er det vel vanlig å få luft i skjeden ved enkelte spesielle bevegelser som "åpner"opp skjeden. Det er også vanlig å få litt vann inn i skjeden ved bading når man gjør ulike bevegelse i vannet. fordi Ingen er helt igjenklistret i skjedeveggene. Det er tross alt en åpning der. Så ikke vær bekymret for at du er "ødelagt"  for det er du ikke.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres jo ut som et overgrep.!  Ellers er det vel vanlig å få luft i skjeden ved enkelte spesielle bevegelser som "åpner"opp skjeden. Det er også vanlig å få litt vann inn i skjeden ved bading når man gjør ulike bevegelse i vannet. fordi Ingen er helt igjenklistret i skjedeveggene. Det er tross alt en åpning der. Så ikke vær bekymret for at du er "ødelagt"  for det er du ikke.

Ja, jeg har hatt sex tre ganger i fylla og alle tre gangene har vært under blackout, ikke noe gøy men har fått fortalt at jeg har vært svært deltakende iallefall de 2 første gangene dette skjedde så man må vell bare stå for det.. dette er på en liten plass hvor alle guttene er i samme gjeng, så føler meg dømt og ødelagt for alltid nå😭

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer meg iblant også helt uavhengig av sex. Er vel mer syklusrelatert? Skyldes gjerne utflod

Anonymkode: 220cf...147

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har hatt sex tre ganger i fylla og alle tre gangene har vært under blackout, ikke noe gøy men har fått fortalt at jeg har vært svært deltakende iallefall de 2 første gangene dette skjedde så man må vell bare stå for det.. dette er på en liten plass hvor alle guttene er i samme gjeng, så føler meg dømt og ødelagt for alltid nå😭

ts

Aldri ha slik sex med kjente bygdefolk. Du vil ikke ha rykte som madrass. Ikke bli så full at du ikke husker. 

Anonymkode: c35ef...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...