Gå til innhold

Ville du reagert dersom du datet en so ikke ville ha sex før i august?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av en grunn ønsker jeg ikke sex før i august. Er dette lenge synes du?  Og hvordan la det gå så lang tid uten at det blir rart? 

Anonymkode: 76941...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men eg hadde begrunna det i at eg ynskte å verte ordentleg kjent fyrst, og ikkje med at der er ein eller annen magisk dato. 

• Liker 8
Skrevet

Nei. Jeg syns ikke det. Du sier det bare som det er. Hvis han ikke aksepterer det, så er det bare å avslutte datingen

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Ikke rart i det heletatt.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja det er litt rart. Spørs hvor ung man er.

Når man blir skikkelig forelsket i noen, så følger det som regel med en kraftig fysisk tiltrekkelse også. Og føler man ikke den tiltrekkelsen, så er det vel bedre å være gode venner ogg droppe sex?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor akkurat august? 

Anonymkode: dcd15...014

• Liker 6
Skrevet

Hvis det var alt som ble sagt, så hadde jeg i hvert fall lurt litt. Men hvis ting funker ellers, er det mye jeg kan være fleksibel på.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lurt på om det var et eller annet galt "der nede" i og med at akkurat i august skal det skje... ? Hvorfor ikke bare la ting skje av seg selv når det føles naturlig, istedenfor å sette en "dato"? Tenker det bare blir kleint når den datoen kommer. "Nå skal vi ha sex!" 🙄

Anonymkode: 12402...3be

• Liker 2
Gjest Krampus
Skrevet

Hadde ikke reagert på at noen ville vente litt, hadde reagert på at noen vil vente til en spesifikk dato. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du hadde sagt: jeg ønsker ikke sex før i august, ja! Jeg hadde funnet det veldig rart. 

At du ikke er klar for sex er selvfølgelig helt greit. Men skjønner ikke hvorfor akkurat i august?

Anonymkode: 6fd50...fd6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bruke en spesiell måned som mulig sex blir for spesielt. Hva hvis dere ikke treffes i mellomtiden og ikke har fått den mulige ord vekslingen i mellom tiden, og plutselig har man jo sagt en måned som tidspunkt for sex. Skal man liksom få innvilget en utsettelse til neste måned. 

Det blir rart å bruke en spesiell måned for sex dato. Jeg hadde iallfall mistet interesse om det kom til uttrykk. 

Anonymkode: 40b24...d2d

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro det er en medisinsk grunn til at sex må vente akkurat til august. Men tror ts må oppklare, ellers blir det vanskelig å ha en mening. 

Anonymkode: 89e7e...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har et virus jeg får svar på om jeg er kvitt da. 

Ikke nevnt dette. 

Gjest xfs367
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor akkurat august? 

Anonymkode: dcd15...014

Sikkert en spåkjærring som har sagt at hun vil bli gravid da.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du flytte i august?

Anonymkode: df920...a9e

Skrevet

Jeg hadde tenkt at du hadde en kjønnsykdom.

Ja, jeg hadde reagert på om det ble utsatt på denne måten. Du får finne på noe beroligende å si kanskje? Sånn at ikke alt krasjer?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nevnt dette. 

HPV?

Anonymkode: 88cdc...896

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nevnt dette. 

Og har ikke lyst å fortelle dette til evt partneren jeg dater. Er det spesielt og evt dårlig? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

HPV?

Anonymkode: 88cdc...896

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke reagert på et ønske om å bli bedre kjent før man tar steget videre til det seksuelle.

Jeg ville reagert på at daten setter et mentalt kryss i kalenderen der sex er "forbudt" før, men ok etter. 

Anonymkode: a23cc...435

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...