Gå til innhold

Hun over har ofte besøk av en høylytt venninne. Er veldig slitsomt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun som bor over meg er hyggelig hun,men har en høylytt og irriterende venninne som ofte er på besøk. Hun må jo ha ADHD ++? Hører alltid når hun er der. Har en veldig nasal stemme. Men hun både snakker og ler så veldig høyt. Det er sånn "Jaaaaaa ikke saaaaant BAHAHAHAAAAAA!" Bare værler ut hele tiden. "HAHAHAAHAAA"  Også går hun så hardt over gulvet når hun er der. Bare tramper rundt. Så begynner hun plutselig å hoppe?? Hører hun noen ganger tramper rundt på hæler 🤦‍♀️ Aldri tramping når hun ikke er der. Så hører jeg hun rope ut "SETT PÅ NOE MUSIKK DAAAA!" Må alltid ha på sånn trance dritt når hun er der. Aldri ellers  

Hun er ofte innom og hun er så slitsom. Jeg hører aldri hva hun naboen over sier, men hun venninna snakker så høyt at jeg faktisk kan høre hva hun sier. I går begynte hun å synge for full hals. Jeg hører "IN YOUR HEEEEEAAD, IN YOUR HEEEEEEEEAAAAAD!!" Er det fest og hun er der, så blir hun 10 ganger verre 🤦‍♀️ da går hun hvertfall på hæler.Jeg hører hun hele kvelden. 

Jeg jobber mye og er mye sliten pga hektisk jobb. For liksom ikke slappet av etter jobb når hun ofte er der og bråker. I går var hun der til langt på natt. Må sove med ørepropper da. Hørte hun gikk pga hun smalt skikkelig med ytterdøren. Jeg skvatt til. Vært sånn den siste måneden. 

Flere som er i lingende situasjon?

Anonymkode: 286f4...458

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun som bor over meg er hyggelig hun,men har en høylytt og irriterende venninne som ofte er på besøk. Hun må jo ha ADHD ++? Hører alltid når hun er der. Har en veldig nasal stemme. Men hun både snakker og ler så veldig høyt. Det er sånn "Jaaaaaa ikke saaaaant BAHAHAHAAAAAA!" Bare værler ut hele tiden. "HAHAHAAHAAA"  Også går hun så hardt over gulvet når hun er der. Bare tramper rundt. Så begynner hun plutselig å hoppe?? Hører hun noen ganger tramper rundt på hæler 🤦‍♀️ Aldri tramping når hun ikke er der. Så hører jeg hun rope ut "SETT PÅ NOE MUSIKK DAAAA!" Må alltid ha på sånn trance dritt når hun er der. Aldri ellers  

Hun er ofte innom og hun er så slitsom. Jeg hører aldri hva hun naboen over sier, men hun venninna snakker så høyt at jeg faktisk kan høre hva hun sier. I går begynte hun å synge for full hals. Jeg hører "IN YOUR HEEEEEAAD, IN YOUR HEEEEEEEEAAAAAD!!" Er det fest og hun er der, så blir hun 10 ganger verre 🤦‍♀️ da går hun hvertfall på hæler.Jeg hører hun hele kvelden. 

Jeg jobber mye og er mye sliten pga hektisk jobb. For liksom ikke slappet av etter jobb når hun ofte er der og bråker. I går var hun der til langt på natt. Må sove med ørepropper da. Hørte hun gikk pga hun smalt skikkelig med ytterdøren. Jeg skvatt til. Vært sånn den siste måneden. 

Flere som er i lingende situasjon?

Nå lo jeg nesten høyt 😁 av beskrivelsen din, men jeg skjønner det er slitsomt når naboene har sånne venner.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ti10 skrev:

Nå lo jeg nesten høyt 😁 av beskrivelsen din, men jeg skjønner det er slitsomt når naboene har sånne venner.

Ja, vanvittig slitsomt 🙄 når hun åpner døra, så hører jeg "Haaaalloooooo"

Skrevet

Tenk hvor fælt dette må være for hun som bor over deg, da, hun hører jo det enda bedre siden hun er i samme rom :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lol. Ørepropper er lurt ja

Anonymkode: 45915...8ca

Skrevet

Uff, så slitsomt! Er jo vanskelig å be noen være stille også, bare fordi de snakker og ler høyt. Hun har det jo veldig gøy deg oppe, tydeligvis

Skrevet
5 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Tenk hvor fælt dette må være for hun som bor over deg, da, hun hører jo det enda bedre siden hun er i samme rom :)

Silver linings. lol

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Emblja skrev:

Silver linings. lol

Hva betyr det?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Kan jo ikke være så fælt når hun ofte har besøk av henne 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvor fælt det må være for hun selv da, ørene hennes er jo ikke langt fra munnen og er også i samme hode.

Anonymkode: e442d...08c

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr det?

Samme som å se det fra den lyse siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ei sånn ei vi også. Hun prater ikke spesielt høyt, men det er såpass lytt her at man får med seg det meste. Jeg fatter ikke at det går an å snakke så ekstremt mye hele tiden! Hun har virkelig mye på hjertet. Soverommet er et kapittel for seg selv, når hun har seg høres hun ut som en ugle, ganske slitsomt å prøve å sove når man hører "HOOOOOOO! HOOOOOO!!" over deg. 

Vi flytter om 2,5 mnd 

Anonymkode: d2c94...d3d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ei sånn ei vi også. Hun prater ikke spesielt høyt, men det er såpass lytt her at man får med seg det meste. Jeg fatter ikke at det går an å snakke så ekstremt mye hele tiden! Hun har virkelig mye på hjertet. Soverommet er et kapittel for seg selv, når hun har seg høres hun ut som en ugle, ganske slitsomt å prøve å sove når man hører "HOOOOOOO! HOOOOOO!!" over deg. 

Vi flytter om 2,5 mnd 

Anonymkode: d2c94...d3d

Nei, fatter heller ikke at folk kan skravle i et sett uten stopp. Hun her snakker høyt i tillegg. Slitsomt! 😒 må heldigvis ikke høre hun har sex. Takk og lov. Å høre på andre har høylytt sex er det verste. Høres ut som en ugle faktisk😂 Den var ny 

Skrevet

Hahaha døøøør 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...