AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 jeg har en sønn på 1,3 år, og barnefaren er aldri rundt omkring i ca 7 mnd og spør ikke hvordan det går elsn,og nå har vi nettop hatt en mekling pga han ønsker overnatting, felles foreldreansvar og bare ta med seg sønnen hjem, han kjenner ikke faren sin så jeg har sakt han kan komme hos meg for å bli kjent med han, men barnefar vill ikke og vil bare ha han med seg han hjem, så sa plutselig mekleren at vis jeg er så naiv å ikke sammerbeide kommer dette nokk til å gå til domstolen og da sa mekleren at domstolen kan gi barnefar omsorgen og eg kan få samvær vis det forsetter som dette, Barnevernet har sagt til meg ar barnefar ikke kan han alene uten tilsyn om det skulle vert Anonymkode: fb457...a78
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har en sønn på 1,3 år, og barnefaren er aldri rundt omkring i ca 7 mnd og spør ikke hvordan det går elsn,og nå har vi nettop hatt en mekling pga han ønsker overnatting, felles foreldreansvar og bare ta med seg sønnen hjem, han kjenner ikke faren sin så jeg har sakt han kan komme hos meg for å bli kjent med han, men barnefar vill ikke og vil bare ha han med seg han hjem, så sa plutselig mekleren at vis jeg er så naiv å ikke sammerbeide kommer dette nokk til å gå til domstolen og da sa mekleren at domstolen kan gi barnefar omsorgen og eg kan få samvær vis det forsetter som dette, Barnevernet har sagt til meg ar barnefar ikke kan han alene uten tilsyn om det skulle vert Anonymkode: fb457...a78 Hvorfor lager du så mange tråder om samme tema? Kan du ikke holde deg til en tråd, så blir det lettere å følge temaet og delta i diskusjonen. Anonymkode: d5f99...11a 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lager du så mange tråder om samme tema? Kan du ikke holde deg til en tråd, så blir det lettere å følge temaet og delta i diskusjonen. Anonymkode: d5f99...11a hvilken tråder? Anonymkode: fb457...a78
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har en sønn på 1,3 år, og barnefaren er aldri rundt omkring i ca 7 mnd og spør ikke hvordan det går elsn,og nå har vi nettop hatt en mekling pga han ønsker overnatting, felles foreldreansvar og bare ta med seg sønnen hjem, han kjenner ikke faren sin så jeg har sakt han kan komme hos meg for å bli kjent med han, men barnefar vill ikke og vil bare ha han med seg han hjem, så sa plutselig mekleren at vis jeg er så naiv å ikke sammerbeide kommer dette nokk til å gå til domstolen og da sa mekleren at domstolen kan gi barnefar omsorgen og eg kan få samvær vis det forsetter som dette, Barnevernet har sagt til meg ar barnefar ikke kan han alene uten tilsyn om det skulle vert Anonymkode: fb457...a78 Du må skaffe deg advokat. Du virker resurssvak på skrivestilen din, noe som gjør det ekstra nødvendig med advokat. Barnets beste er det domstolen tar hensyn til, ikke hva foreldrene mener elle rvil. Anonymkode: 52f41...ae1 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 Jeg har selv fått eneomsorg via rett. Tro meg. Det er ikke KG eller nettsøk som gir deg de rette opplysningene, det er du selv. Og tro meg: Du skulle så mye heller ønske barnet hadde en god far og en god familie. Anonymkode: 57d3c...a47
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv fått eneomsorg via rett. Tro meg. Det er ikke KG eller nettsøk som gir deg de rette opplysningene, det er du selv. Og tro meg: Du skulle så mye heller ønske barnet hadde en god far og en god familie. Anonymkode: 57d3c...a47 Det er ingenting som heter eneomsorg. Man må skille mellom daglig omsorg og foreldreansvar. Det er ingen som vet hva du mener når du sier at du har fått eneomsorg. Har du fått daglig omsorg og har motparten mistet samværsretten? Eller har du fått foreldreansvaret alene og har motparten fortsatt samvær? Anonymkode: d5f99...11a
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Kjære deg, jeg forstår din fortvilelse. Hvis barneverntjenesten har vurdert deg som en god omsorgsperson og barnefaren som en som ikke bør ha samvær uten tilsyn, er det liten sannsynlighet for at domstolen vil gi far daglig omsorg (som innebærer at barnet bor mest hos ham). I vanskelige foreldretvistsaker kan det være bra med en hovedforhandling. Da blir saken belyst skikkelig. (Jeg jobber som sakkyndig psykolog i slike saker) Anonymkode: 42584...15d 1
Kragebein Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå