Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke månedsrabatter pleier dette kortet å ha? Er du fornøyd med dette kortet?

Hvilken bank står bak dette kortet? Finner ikke noe informasjon om det noe sted. Vil gjerne vite om dette er en seriøs bank. 

NB. Dere behøver ikke gi meg en lekse i korrekt bruk av kredittkort, da jeg er fullstendig klar over dette. 

På forhånd takk til alle dere som forteller om sine erfaringer med dette kortet. 

Anonymkode: aeef4...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kortet et par år. Det er Ya bank som står bak, nå en del av Resurs bank.

Rabattene varierer en god del, men noen er strømmetjenester, hus og hjem, elektronikk, netthandel, fly og hotell, etc. 

At rabatten på dagligvarer ble tatt bort og at maks opptjening er opp til kjøp for 5000 per måned har gjort kortet mindre attraktivt. 

Merk at ya Bank sitt eget kredittkort kuttet ut rabattene nylig, så det samme kan nok også skje for YX og VIP som utstedes av samme bank. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det er nettopp fordi Ya kuttet ut rabattene og nå er blitt ubrukelig at jeg vurderer å skaffe meg dette kortet. Men hvorfor heter det egentlig VIP? Det høres ut som om det er vanskelig å få det innvilget, eller er det bare en slags harry gimmick? 

Anonymkode: aeef4...f21

Skrevet

De har jo noen rabatter på utvalgte butikker i tillegg til månedsrabattene så det er mulig derfor det heter VIP? Var ikke noe vanskeligere å få dette kortet enn andre kort jeg har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...