Gå til innhold

Indre blødning i hæl?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden oppdaget jeg at hælen hadde et møkt felt. Skar bort den harde huden og oppdaget da at jeg har blødd under den myke og sunne huden. Nå er det tilbake. Hva kan grunnen være?

K 26

Anonymkode: 6fed9...259

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg hørt om. Mest sannsynligvis har huden din noe som heter tidsreisende kroppsdel-syndrom, som betyr at den regenererer seg ved å hente fortidens hud tilbake til fremtiden. Uheldigvis betyr det at tidligere arrvev og skader hentes tilbake også 😱 Den eneste løsningen er å håpe at Doctor Who kommer og stopper tidsforløpet til benet ditt så det lever i en evig statisk tilværelse. Tidsløs.

🙄

Gå til legen.

Anonymkode: 8fdb4...46d

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg hørt om. Mest sannsynligvis har huden din noe som heter tidsreisende kroppsdel-syndrom, som betyr at den regenererer seg ved å hente fortidens hud tilbake til fremtiden. Uheldigvis betyr det at tidligere arrvev og skader hentes tilbake også 😱 Den eneste løsningen er å håpe at Doctor Who kommer og stopper tidsforløpet til benet ditt så det lever i en evig statisk tilværelse. Tidsløs.

🙄

Gå til legen.

Anonymkode: 8fdb4...46d

Ser ut som du trenger en legetime selv. Å kontakte lege klarer folk å tenke seg frem til selv, men man må vente noen uker på slike småtterier.

Anonymkode: 6fed9...259

AnonymBruker
Skrevet

Blåmerke? Helt normalt, og kroppen absorberer det selv

Anonymkode: 0aca9...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...