AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 De siste dagene har jeg hatt utflod som lukter som vaffelrøre. Utfloden er veldig tynn er helt blank (som vann). Lurer veldig på om dette er normalt eller ikke, og hva det eventuelt kan komme av? Jeg har aldri hatt unormal utflod før, eneste utfloden jeg har hatt tidligere har vært eggløsningsslim (har ikke dette nå lengre da jeg går på p-piller). Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Lurer litt på hva slags vaffelrøre du er vant med. For jeg tenker straks vanilje og kardemomme. Det kan vel umulig lukte det. Altså, nei, jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis det er en forandring så bør du la legen ta en sjekk for sikkerhets skyld Anonymkode: 55649...cd5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lurer litt på hva slags vaffelrøre du er vant med. For jeg tenker straks vanilje og kardemomme. Det kan vel umulig lukte det. Altså, nei, jeg forstår ikke helt hva du mener med det. Men hvis det er en forandring så bør du la legen ta en sjekk for sikkerhets skyld Anonymkode: 55649...cd5 Det lukter søtlig og litt som en blanding av mel og vann. Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Vaffelrøre 😂😂 Spist mye vafler i det siste? Anonymkode: 48a91...762
smalls Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Lukter som vaffelrøre ? 🤔 Den var ny Er du redd for at noe er galt, så bør du ta en tur til gynokolog
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vaffelrøre 😂😂 Spist mye vafler i det siste? Anonymkode: 48a91...762 Har nok ikke det 😂Det lukter selvfølgelig ikke akkurat helt likt som vaffelrøre, men det minner veldig om den lukten. Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, smalls skrev: Lukter som vaffelrøre ? 🤔 Den var ny Er du redd for at noe er galt, så bør du ta en tur til gynokolog Det var det første jeg tenkte på som minnet om denne lukten. Blir kanskje mer rett å si at det lukter søtt, jeg vet ikke. Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har nok ikke det 😂Det lukter selvfølgelig ikke akkurat helt likt som vaffelrøre, men det minner veldig om den lukten. Anonymkode: 99cb1...669 Har hørt at lukten kan påvirkes av hva man spiser, har du spist mye av noe du ikke pleier i det siste? Klør det eller svir det? Tror ikke det er noe å bekymre seg over, lukt og konsistens kan variere. Så lenge det ikke lukter direkte vondt og du har plager. La underlivet få "puste" litt, sov naken og bruk bomullstruser. Anonymkode: 48a91...762
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 Kom over dette her: Yeast vaginitis: The classic sign of yeast infection is a thick “cottage cheese” discharge, but this is not always present. This infection usually causes intense itching, but can also burn or hurt. There is no odor or you may notice a slight sweet odor (like baking bread). Men er ikke utdannet lege, så kan være greit å få en proff til å sjekke Anonymkode: 4fd93...467
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at lukten kan påvirkes av hva man spiser, har du spist mye av noe du ikke pleier i det siste? Klør det eller svir det? Tror ikke det er noe å bekymre seg over, lukt og konsistens kan variere. Så lenge det ikke lukter direkte vondt og du har plager. La underlivet få "puste" litt, sov naken og bruk bomullstruser. Anonymkode: 48a91...762 Jeg har ikke spist noe utenom det jeg bruker å spise til vanlig. Det klør eller svir ikke. Jeg merker ingenting annet enn utfloden og lukten. Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom over dette her: Yeast vaginitis: The classic sign of yeast infection is a thick “cottage cheese” discharge, but this is not always present. This infection usually causes intense itching, but can also burn or hurt. There is no odor or you may notice a slight sweet odor (like baking bread). Men er ikke utdannet lege, så kan være greit å få en proff til å sjekke Anonymkode: 4fd93...467 Er yeast vaginitis det samme som soppinfeksjon, eller? Anonymkode: 99cb1...669
_Pixiedust_ Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 (endret) Mulig det kan være en liten soppinfeksjon. Jeg har for øvrig hørt den sammenligningen før, så for meg ble det ikke merkelig. 😛 Endret 28. juni 2019 av _Pixiedust_
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #13 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er yeast vaginitis det samme som soppinfeksjon, eller? Anonymkode: 99cb1...669 Tror det, basert på hele «cottage cheese» delen som også står, det er jo det klassiske Anonymkode: 4fd93...467
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 7 minutter siden, _Pixiedust_ skrev: Mulig det kan være en liten soppinfeksjon. Jeg har for øvrig hørt den sammenligningen før, så for meg ble det ikke merkelig. 😛 Burde jeg kjøpe tabletter eller krem mot soppinfeksjon på apoteket eller er det mulig det kanskje går over seg selv? Har aldri hatt det før, så er usikker på hvordan det fungerer. Anonymkode: 99cb1...669
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 Drukket mye alkohol i det siste? Jeg kan få akkurat det du beskriver om jeg har det. Da går det over av seg selv. Kan også være soppinfeksjon, isåfall bør du få behandling. Anonymkode: 445cc...8b1
smalls Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg kjøpe tabletter eller krem mot soppinfeksjon på apoteket eller er det mulig det kanskje går over seg selv? Har aldri hatt det før, så er usikker på hvordan det fungerer. Anonymkode: 99cb1...669 Jeg tror du hadde merket det om du hadde soppinfeksjon. For da klør det jo? Selv hatt soppinfeksjon og det var ikke greit
Gjest xfs367 Skrevet 28. juni 2019 #17 Skrevet 28. juni 2019 Dersom du steker utfloden på en panne, vil det da også smake pannekaker?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 13 minutter siden, xfs367 skrev: Dersom du steker utfloden på en panne, vil det da også smake pannekaker? I vaffeljern isåfall Anonymkode: 48a91...762
_Pixiedust_ Skrevet 28. juni 2019 #19 Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Burde jeg kjøpe tabletter eller krem mot soppinfeksjon på apoteket eller er det mulig det kanskje går over seg selv? Har aldri hatt det før, så er usikker på hvordan det fungerer. Anonymkode: 99cb1...669 Kjøp kombobehandling med krem og vagitorie piller. Så er man helt sikker. 46 minutter siden, smalls skrev: Jeg tror du hadde merket det om du hadde soppinfeksjon. For da klør det jo? Selv hatt soppinfeksjon og det var ikke greit Som oftest klør det ja, men noen opplever ikke slike symptomer.
NinaM22 Skrevet 16. februar 2023 #20 Skrevet 16. februar 2023 Jeg suns sex eller rettere sagt sæd lukter vaffel røre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå