Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

moren til kjæresten min skal gifte seg på nytt. jeg skal dit alene, kjæresten min hadde ikke mulighet, og hun ønsket veldig at jeg skulle komme. jeg har aldri vært i bryllup, og er student så har ikke veldig mye penger. men jeg ønsker å kjøpe noe fint til henne. er så usikker på hva jeg skal kjøpe, noen som kan gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men du skal vel gi gave sammen med kjæresten din, eller???

Hva med en "opplevelse"??? gavekort på en type hobby, spa??

Skrevet

hmm. ja det er kanskje naturlig at jeg kjøper gave sammen med han selv om han ikke er der på dagen.. hadde ikke helt tenkt over det jeg

Skrevet

I og med det har hans mor synes jeg absolutt han skal være med på gaven.

I og med moren er voksen har hun sikkert det meste fra før - men - kanskje du kjenner noen kreatvie medstudenter som kan male et fint bilde eller noe slikt ?

Skrevet

ja hun har det meste, dobbelt opp av mye også etter at de flyttet sammen. så må heller prøve å finne en koselig gave. spa var god ide, men koster ikke sånnt veldig mye?? tror heller ikke at jeg kjenner noen som er spesielt kunstneriske.. :wink:

Gjest gjesten
Skrevet

Istedet for gavekort på spa kan du kjøpe gavekort på en hudpleiesalong (men det var kanskje dette som var tenkt på under forslaget om spa?). Starter på en 200- 300 hundrede kroner for f eks manikyr og enklere massasje.

Hva med billletter til teater eller en invitasjon til 3-retters middag hjemme hos dere ved en senere anledning (som et meget rimelig alternativ?) som brudeparet sammen kan ha glede av?

Har også vært i bryllup hvor en samlekurv med vin, gode oster og litt av hvert annet oppi har gjort stor stas.

En gave trenger ikke nødvendigvis koste skjorta og litt til. Tenk mer på hva brudeparet personlig vil sette pris på.

Skrevet

Syns gjesten over her kom med mange bra forslag. Opplevelsesgaver er fint til folk som har alt!

Men ville gått for noe som er til BEGGE, er jo tross alt en bryllupsgave, er det ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...