Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tilhører selv på venstre siden, men ordet SV har de siste 10 årene ikke vært en god klang i ørene. Noe av det som står på partiprogrammet er jeg for men de politikerne som har kapret partiet tror jeg ikke er folk som virkelig bryr seg om landet men heller pleier seg selv.

Nå vet jeg at nettavisen er høyrevridd og gjerne spytter ut masse propaganda i forkant av valg, men det betyr ikke at dritten de finner ikke er reel. Slike ting som dette, får meg til å steile: https://www.nettavisen.no/okonomi/oslo-topp-brukte-30-millioner-pa--pr-rad-pa-andre-siden-av-bordet-satt-partivenninne/3423806744.html

Altså Heidi S bruker ei som i en årrekke har vært nær parti kollega, som nå er konsulent hos Footprint Communications for å bedrive pr rådgivning i regi klima. Er etter mitt syn helt legit å jobbe for klima, men hvordan i huleste kan noen liksom brenne for denne saken dersom de skal fakturere staten for 1200 kr i timen for å jobbe med temaet?

Hvis du skal ha noen som ønsker å bidra til å gjøre en forsel, bør det være en person som tror på saken han eller hun jobber med. Her er det kun egen profitt som står i hodet. Det er nå en ting, men hvordan er ikke dette korrupsjon?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...