Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Tatt botox i dag. Glemte å spørre om jeg kan ta et par glass vin. Kan jeg det? Googlet og fant litt ulike svar. Noen som vet? 

På forhånd, takk! 

Ps; bare tatt botox i ett område, sinnarynken om det skulle ha noe å si. 

Skrevet

Det står på diverse klinikker sin infoside at alkohol ikke skal inntas samme dag. Da gjør du ikke det. 

Skrevet
11 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det står på diverse klinikker sin infoside at alkohol ikke skal inntas samme dag. Da gjør du ikke det. 

OK! Takk for svar :) 

på noen stod det unngå å bli full og på andre stod det total avhold. Men får være total avholds -for å være på den sikkre siden :) 

Skrevet
Akkurat nå, MiniMaya skrev:

på noen stod det unngå å bli full og på andre stod det total avhold. Men får være total avholds -for å være på den sikkre siden :) 

Ja jeg ville unngått det helt. Det er jo bare snakk om denne ene dagen🙂

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Ja jeg ville unngått det helt. Det er jo bare snakk om denne ene dagen🙂

Ja! Helt enig. Er jo ikke til å spøke med! Var bare at det var så fint vær og ble invitert på en utepils. Kan heller ta til takke med en utebrus 😂

Skrevet
12 timer siden, MiniMaya skrev:

Hva er komplikasjonsfaren ved å innta et glass vin?

Skrevet
6 timer siden, SupaWoman skrev:

Det er nettopp det jeg ikke helt forstår. Står ikke noe om det i felleskatalogen. 

På alle norske sider står det ingen begrunnelse 

på et par utenlandske sider står det at inntak av alkohol kan føre til mer blodutgytelse som ingen øker risiko for blåmerker på stikkstedet. Andre plasser står det bare noe om at man lettere glemmer å ikke gni/ta på stikk stedet og gjerne er i høyere aktivitet. Man skal jo ikke trene eller gni for å unngå å flytte rundt på botoxen. Så syns jo dette er to gode grunner til å ikke bli drita lissom. 

Står ingenting om at det er livsfarlig :) men tørr jo ikke helt å ta sjansen. 

Skrevet
9 timer siden, SupaWoman skrev:

Alkohol utvider blodårene, og det kan da føre til større blodutredelser og hevelser. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...