AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Har noen av dere forslag til alkohol som ikke smake piss? Jeg drakk øl for første gangen i dag, og den hadde verdens verste smak. Skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke det liksom.... Uansett, har dere forslag til alkohol som smaker noenlunde greit? Anonymkode: 53ab7...710
stan Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Hvorfor drikke når du ikke synes det er godt? Hvis du vil bli full, så er vodka tingen. 1
Ullvott Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 De færreste liker nok øl første gangen de smaker det. Siden jeg ikke vet hvor gammel du er, men får mine mistanker når du i det hele tatt spør om slike ting, tør jeg ikke svare mer detaljert.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Foreslår konjakk, aquavit eller absinth. 👌👌👌👌 Anonymkode: 5fb95...0aa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Er bare å prøve ulike ting. Jeg synes øl er knallgodt😊 Anonymkode: 21dde...329
Vox_populi Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Du må venne deg til øl. I motsetning til søtt skvip, som de med uutviklet smakssans liker øyeblikkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen av dere forslag til alkohol som ikke smake piss? Jeg drakk øl for første gangen i dag, og den hadde verdens verste smak. Skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke det liksom.... Uansett, har dere forslag til alkohol som smaker noenlunde greit? Anonymkode: 53ab7...710 Mange musserende viner kan være gode Spør på polet etter noe som ikke er så bittert i ettersmak men friskt og småsøtt. Ellers kan du jo vodka med ønsket brus til Ellers blir du vant til ølsmaken etter hvert. Jeg hatet øl, tok noen år før jeg falt for smaken. Øl er kjempegodt nå synes jeg. Samme med kaffe, hatet kaffe, men elsker kaffe selvom det er sjeldent jeg drikker det nå.(Ikke at kaffe er alkohol men bare eksempel d) Anonymkode: a1eee...b1b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreslår konjakk, aquavit eller absinth. 👌👌👌👌 Anonymkode: 5fb95...0aa Grøss! Jeg har aldri klart å få ned særlig av dette...smaker jo sinnsykt forferdelig vondt. Anonymkode: a1eee...b1b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grøss! Jeg har aldri klart å få ned særlig av dette...smaker jo sinnsykt forferdelig vondt. Anonymkode: a1eee...b1b Nettopp! 😉 Anonymkode: 5fb95...0aa
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grøss! Jeg har aldri klart å få ned særlig av dette...smaker jo sinnsykt forferdelig vondt. Anonymkode: a1eee...b1b Det som er forskjellen på deg og normale mennesker, er ikke smakssansen, for de fleste liker ikke disse brennevinene første gang. Forskjellen er at du, i likhet med småbarn, mangler tålmodighet og selvdisiplin og synes at "liker ikke" er gyldig grunn til ikke spise og drikke en bestemt vare. Det samme ser en hos ungdom som ikke vil lære seg å drikke kaffe, men med den største selvfølgelighet nyter å være den selvopptatte, vanskelige gjesten som "ikke drikker kaffe". VIL IKKE drikke kaffe, heter det , når sant skal sies. Anonymkode: 0237c...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå