AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har prøvd eggløsningstest en runde nå. Første dagen var 2 uker etter mens. Fikk positiv test med en gang. Men, jeg har hatt positiv test hver dag i en uke nå. Er det ikke meninga at det bare er positivt i 2-3 dager rundt eggløsning? Anonymkode: f475a...638
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Kan du være gravid..? Har alle teststrekene på testene vært like sterk eller sterkere enn kontrollstrek? Anonymkode: ff043...aa5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Jeg testa 2 uker etter mens, med eggløsningstest. Svært lite sannsynlig at jeg kan være gravid, tror ikke vi hadde sex siden lenge før mens. Teststrekene var sterkest i begynnelsen. Når du sier det, er det mye svakere nå, men fortsatt godt synlig. Anonymkode: f475a...638
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Får som regel 2 strek på eggløsningstester da vi har noe av dette stoffet i oss hele tiden. Hvis de ikke er like sterk eller sterkere enn teststreken så er de negative 😊 Anonymkode: ff043...aa5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå