Gå til innhold

KATTEN MIN KOMMER IKKE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten min kom ikke hjem i natt og har vært borte siden igår... Poenget var å ta han med til hytta. Broren min skal hjem igjen imorgen.

Går det fint å sett ut vannskål og mat ute til broren min kommer hjem igjen imorgen?

Noen som har ideer til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: fdfbf...615

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ut å let. Den kan ligge skadet et sted eller være på eventyr. Ta med yndlingsgodisen å rop på den

Anonymkode: 24c30...bf9

• Liker 2
Skrevet

Da må du ut og lete. Spør eventuelt naboene dine om de har sett katten. Men det er ikke uvanlig at de tar seg en lenger tur innimellom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selvfølgelig vært ute å lete! Jeg «glemte» å skrive det over, fordi jeg tenkte at det var åpenbart at man leter etter katten sin om den er forsvunnet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har selvfølgelig vært ute å lete! Jeg «glemte» å skrive det over, fordi jeg tenkte at det var åpenbart at man leter etter katten sin om den er forsvunnet.

Ikke alle som gidder det, dessverre. Men rop gjerne på den gjennom garasjeporter, boddører osv, fort gjort i disse tider at katten blir innestengt ifm ferie o.l. 

Lykke til, håper den kommer snart tilbake 😊

Anonymkode: 188f5...e88

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke åpenbart nei, mange katteeiere tar seg ikke bryet med slik desverre. 

Anonymkode: 24c30...bf9

Skrevet

Den ene katten (sterilisert hunnkatt) til min datter tar seg stadige streifturer. Den var borte i tre uker for ikke så lenge siden. Familien spurte og undersøkte rundt omkring selvfølgelig, uten resultat. En dag kom katten spaserende inn, så ikke til å feile det aller minste, helt som vanlig. Den hadde sikkert fått mat noe sted og fanget en mus eller to.

Skrevet

Heng ut plakater og spør naboer (ikke bare de nærmeste) om de kan sjekke boder og garasjer osv.

AnonymBruker
Skrevet

Min katt har ingen problem med å være ute ett døgn, så tror ikke det er noe problem når broren din kommer i morgen

Anonymkode: c28c7...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...