AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Katten min kom ikke hjem i natt og har vært borte siden igår... Poenget var å ta han med til hytta. Broren min skal hjem igjen imorgen. Går det fint å sett ut vannskål og mat ute til broren min kommer hjem igjen imorgen? Noen som har ideer til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: fdfbf...615
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Ut å let. Den kan ligge skadet et sted eller være på eventyr. Ta med yndlingsgodisen å rop på den Anonymkode: 24c30...bf9 2
Nerine_ Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Da må du ut og lete. Spør eventuelt naboene dine om de har sett katten. Men det er ikke uvanlig at de tar seg en lenger tur innimellom. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har selvfølgelig vært ute å lete! Jeg «glemte» å skrive det over, fordi jeg tenkte at det var åpenbart at man leter etter katten sin om den er forsvunnet. Anonymkode: fdfbf...615 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selvfølgelig vært ute å lete! Jeg «glemte» å skrive det over, fordi jeg tenkte at det var åpenbart at man leter etter katten sin om den er forsvunnet. Anonymkode: fdfbf...615 Ikke alle som gidder det, dessverre. Men rop gjerne på den gjennom garasjeporter, boddører osv, fort gjort i disse tider at katten blir innestengt ifm ferie o.l. Lykke til, håper den kommer snart tilbake 😊 Anonymkode: 188f5...e88
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selvfølgelig vært ute å lete! Jeg «glemte» å skrive det over, fordi jeg tenkte at det var åpenbart at man leter etter katten sin om den er forsvunnet. Anonymkode: fdfbf...615 Det er ikke åpenbart nei, mange katteeiere tar seg ikke bryet med slik desverre. Anonymkode: 24c30...bf9
Arabella Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 Den ene katten (sterilisert hunnkatt) til min datter tar seg stadige streifturer. Den var borte i tre uker for ikke så lenge siden. Familien spurte og undersøkte rundt omkring selvfølgelig, uten resultat. En dag kom katten spaserende inn, så ikke til å feile det aller minste, helt som vanlig. Den hadde sikkert fått mat noe sted og fanget en mus eller to.
Rumle Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 Heng ut plakater og spør naboer (ikke bare de nærmeste) om de kan sjekke boder og garasjer osv.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 Min katt har ingen problem med å være ute ett døgn, så tror ikke det er noe problem når broren din kommer i morgen Anonymkode: c28c7...f1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå