Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva får dere det av? Er det enkelte venner som gjør at dere oftere får det? Liker dere bedre å være med disse vennene enn andre venner?

Anonymkode: f5763...04e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var noe jeg fikk på barneskolen. Er voksen nå

Anonymkode: f904c...2a2

AnonymBruker
Skrevet

Nope. Men husker når jeg gikk i 7 klasse, hadde latterkrampe hver dag.

Anonymkode: 4974b...1e7

AnonymBruker
Skrevet

Som voksen er det sjelden det skjer. 

Anonymkode: 8f6c4...28f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Latterkrampe hadde jeg vel sist på barneskolen.

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Får ofte latterkrampe jeg og jeg er voksen. Spesielt i lag med venner. Ler så tårene triller. Pga ser noe morsomt eller hører noe morsomt. 

Endret av Kvelertak
Skrevet

Tror det må være flere måneder siden sist, om ikke lengre :vetikke: Men, jeg ler og humrer ganske ofte.

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at folk begrunner at de ikke får latterkrampe med at de er voksne ? Ærlig talt? Dere har nok bare et kjedelig liv. Jeg får ofte latterkrampe, sånn at jeg ikke får puste, tårene triller og jeg får vondt i magemusklene. 

Anonymkode: 8b662...245

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det går ca 1 år mellom hver latterkrampe. Jeg er 27

Anonymkode: 93c71...46e

AnonymBruker
Skrevet

Det er avhengig av kultur man berører, men det sabla moro når folk skaper stemning, da ler jeg alltid, også i latterkrampe form... Noen steder kommer det ikke ut av det blå humor, dermed har du ikke sjanse å le.

Anonymkode: 11b53...b0c

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at folk begrunner at de ikke får latterkrampe med at de er voksne ? Ærlig talt? Dere har nok bare et kjedelig liv. Jeg får ofte latterkrampe, sånn at jeg ikke får puste, tårene triller og jeg får vondt i magemusklene. 

Det har vel kanskje noe med at man blir litt mer seriøse? Vonde ting skjer gjerne i livet, og mange blir mer ''seriøs'' som følge av det. Sier ikke at det gjelder alle såklart. :)

Skrevet

Samboeren min får meg til å le så jeg griner. Somregel når han erter meg og gjenforteller hvordan jeg er og reagerer på ting. Han er min egen stand up komiker. Og jeg hater stand up komikk 🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde latterkramper før. Etter at barnet mitt ble alvorlig kronisk syk sluttet det. Det er nok litt sånn at livets harde realiteter gjør at man ikke klarer å bare leve i nuet og slippe de gode følelsene løs. 

Anonymkode: 9d7c1...fb8

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel kanskje noe med at man blir litt mer seriøse? Vonde ting skjer gjerne i livet, og mange blir mer ''seriøs'' som følge av det. Sier ikke at det gjelder alle såklart. :)

Jeg har opplevd masse vondt, alt for mye vondt faktisk, ble psykisk syk og innlagt pga noe av det som skjedde. Får fortsatt latterkrampe av enkelte ting, ellers så ler jeg mye uten å ha latterkrampe. 

Høres grått og trist ut med et liv uten en skikkelig latter  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får det hele tiden sammen med mannen min. Få andre klarer å få meg til å le noe særlig. 

Anonymkode: 9230e...36a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd masse vondt, alt for mye vondt faktisk, ble psykisk syk og innlagt pga noe av det som skjedde. Får fortsatt latterkrampe av enkelte ting, ellers så ler jeg mye uten å ha latterkrampe. 

Høres grått og trist ut med et liv uten en skikkelig latter  

Ja, vi er jo alle forskjellige såklart. Noen blir bare mer seriøse, mens andre klarer å være slik de alltid har vært..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, og det er faktisk trist når jeg tenker over det. Latterkrampe er det beste som finns. Når noe er så morsomt at man ler så man nesten ikke får puste.. 

Anonymkode: b80d7...361

Skrevet

Det er veldig sjelden jeg får latterkrampe, eller i det hele tatt ler, men når det først skjer så skjer det grundig, og jeg setter stor pris på de få gangene det finner sted. :) 

Skrevet

Mine latterkramper kommer innimellom, og da spesielt når det ikke passer seg... 😄 

Jeg kan tilogmed få latterkrampe hvis jeg tenker på noe morsomt som har skjedd tidligere i livet... :)

Jobbet tidligere sammen med en mann 60+. Jeg kommer jo stadig med merkelige og upassende humoristiske kommentarer, og denne mannen synes altså dette var like hysteriskt morsomt hver gang. Han hadde latterkick flere ganger i uka, og når han fikk det, så fikk alle rundt han også det. Fordi når han lo, så så det ut som en stille kamp om å få puste, og når han da pustet så hylte han midt i åndedraget. Helt fantastisk å være vitne til!  😄 Åh, good times 😏

AnonymBruker
Skrevet

jeg får latterkrampe i det rette miljøet der humor er en selvfølge. :) 

Har alltid vært sånn, i alle mine faser i livet. 

Anonymkode: 11b53...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...