AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Vet ikke helt hvordan jeg skal legge dette frem, men. Er det noen her som er single, som har vært med et kjærestepar for å "spice" ting opp seksuelt. Altså - trekant? Det frister liksom litt å prøve kjenner jeg! Jeg er bifil så å ha sex med både gutt og jente er null stress liksom. Anonymkode: faa8c...b59
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Har tenkt litt på scenarioet, og det har nok aldri fristet å være med et par. Det er noe med den dynamikken de allerede har som jeg ikke får være en fullstendig del av uansett som ødelegger for meg. Med to andre single hadde vært en annen ting da det heller ikke ligger forpliktelsene nedi der. Det skremmer meg litt med et par, rett og slett. Anonymkode: 78401...038
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Har blitt spurt flere ganger av par. Men takket nei. Er ikke bifil og hadde følt meg som ett sexleketøy for to stykker eller tredje hjulet på vogna. Så not my cup of tea. Anonymkode: 24bcb...961 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Bare ikke lur en stakkars tredjepart til deres fantasier. Det er dessverre vanlig ifølge internettet. Anonymkode: d53cd...8ec
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Sykt mange par både på gaysir og tinder som søker trekantfolk. Men jævlig mange(spesielt jenta i forholdet) stiller vanvittig mange krav. Det og det er ikke lov.. Du må være dietten og datten. Og det er alltid DE som kontakter deg i utgangspunktet. Hva med den stakkars tredjepersonen da, skal ikke h*n få lov til å ha krav, ønsker og grenser. Alt skal foregå på deres premisser. Veldig turn-off spørr du meg Anonymkode: e0d1e...1d9 1
scusi Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 vi er ett sånt par, skal sies at vi ikke er aktivt søkende men har treffet ei for felles kos. det er ikke lett å finne jenter som kunne tenke seg å bli med på trekant. vi er ikke de som stiller krav i massevis, men en tiltrekning må det jo være siden det kun er for sex. ta gjerne kontakt trådstarter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Både vært den 3 personen og vært den i par. For meg var begge deler oppskrytt. Spennende første gang, men utover det så var det ikke lenger spennende. Men følte litt at jeg ødela et forhold ved å være 3 person. Var et par hvor mannen var mer opptatt av å gjøre dama si sjalu ved å date meg i en periode hvor det var slutt mellom de. Vi hadde aldri sex da vi datet. Han har nok trumfet gjennom at det hadde vært morsomt å ta med ei ekstra, for hun ville verken bli lekt med av meg, og var motvillig til å leke med meg. Så da de begge sov, så stakk jeg av og så meg ikke tilbake. 1 år senere skrev hun til meg og var veldig "sur" for at jeg ble med på 3kanten, og at hun kun gikk med på det fordi han ville det. Samt sa at han kun brukte meg for å gjøre henne sjalu. Nå var jeg vel aldri forelsket i han heller, så tok meg ikke så ekstremt nær av det. Jeg var i en periode sammen med en mann i flere år. På den tiden rakk vi å være med på en god del ting. Først ei jente som vi plutselig bare begynte å rote med en dag hun var på besøk. Det var egentlig ikke noe spesielt over det. Han var passiv, mens vi jentene lekte. Men fikk lært et par triks av han underveis. Mitt råd er vel egentlig at man bør ha god kommunikasjon med paret. Hva er greit/ikke greit. Hva ønsker dama, og hva ønsker mannen. Ikke minst, hva ønsker du. Er det f.eks greit at man kan møtes i ettertid uten at det føles rart? Hvor nære venner er man i utgangspunktet? Kan det være greit opparbeide seg litt tillit før man leker med hverandre? Kan dame møte dame, evt ha sex sammen alene? Kan mann møte 3 dame for å ha sex de to? 3part har like mye rett til å stille med regler, på lik linje som paret. Først og fremst bør alle være friske nedentil. Så kommer tillit til paret og hvilke regler som gjelder i etterkant. En 3part har like mye å "miste" som paret har å miste om det er noe som går galt. om paret er nysgjerrig på å dra inn en 3dje part, så trenger ikke det å bety at de ønsker å fortsette med det. For noen kan det holde med den ene gangen. Andre liker å innlemme denne personen i det daglige, som en god venn. Og husk: ikke all fantasi er verdt å sette ut i livet. Noen ganger er det mer nytte i en fantasi når man tar seg en runk eller fingring, enn bilder av fantasier som er satt ut i livet. Tillit, kommunikasjon og åpenhet er stikkord. Og ja, 3djepart har like mye rett til å stille krav. Og nei, man blir ikke et sexleketøy om man er like mye med på leken som det paret er. Anonymkode: 41af2...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå