Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2019 45 minutter siden, stan skrev: ? ? Fra kvinne kan jeg svare
stan Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 26 minutter siden, Tommy lunde skrev: ? Fra kvinne kan jeg svare Du mener hva?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Er du en mann som ønsker barn etter fylte 40 år? Anonymkode: 1efc2...0c1
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du en mann som ønsker barn etter fylte 40 år? Anonymkode: 1efc2...0c1 Jeg la inn ett innlegg, det var ett innlegg om kvinner som kanskje slet litt med menn og få barn etter 40+
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 Barn når man er 40. år eller eldre bør man ikke utsette et eventuelt barn for. Foreldrene er gsmle når boden er født, rldre når poden er i tenårene og pensjonister når poden er i utdanning, om foreldrene lever så lenge da. Jeg kjenner flere med forrldre som var over 40 år da de fikk barn. Noen ble foreldreløse før de ble 10 år, sndre var i tenårene/tidlig i 20. årene. Alle synes det er synd at foreldrene fikk dem når de var over 40. år fordi dette gav barna lite tid med egne foreldre. Hensett til forskning så har voksne av "gamle" foreldre opphopning av ulike fysiske og psykiske lidelser. Er det verdt å utsette et barn for dette fordi foreldrene skal vente til i siste liten med å få barn? Egoistiske foreldre, sier enkelte av de overnevnte om sine egne foreldre. Anonymkode: a24a8...db9 1
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Barn når man er 40. år eller eldre bør man ikke utsette et eventuelt barn for. Foreldrene er gsmle når boden er født, rldre når poden er i tenårene og pensjonister når poden er i utdanning, om foreldrene lever så lenge da. Jeg kjenner flere med forrldre som var over 40 år da de fikk barn. Noen ble foreldreløse før de ble 10 år, sndre var i tenårene/tidlig i 20. årene. Alle synes det er synd at foreldrene fikk dem når de var over 40. år fordi dette gav barna lite tid med egne foreldre. Hensett til forskning så har voksne av "gamle" foreldre opphopning av ulike fysiske og psykiske lidelser. Er det verdt å utsette et barn for dette fordi foreldrene skal vente til i siste liten med å få barn? Egoistiske foreldre, sier enkelte av de overnevnte om sine egne foreldre. Anonymkode: a24a8...db9 Ok, du burde holde deg unna dette 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Tommy lunde skrev: Ok, du burde holde deg unna dette Holdt meg unna tråden? Eller hva? Anonymkode: a24a8...db9
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Holdt meg unna tråden? Eller hva? Anonymkode: a24a8...db9 Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Jeg er en mann(gutt) på 45 og er veldig inntresert å treffe dame(jente) på 35+ som vil ha barn🙋! Vet bare ikke hvordan man gjør slikt lenger! Telemark 3
solmåneogstjerner Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Tommy lunde skrev: Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Jeg er en mann(gutt) på 45 og er veldig inntresert å treffe dame(jente) på 35+ som vil ha barn🙋! Vet bare ikke hvordan man gjør slikt lenger! Telemark De finnes det mange av! Ikke meg da, har fått alle barna jeg vil ha. Men nok av kvinner i den alderen som vil møte en mann og få barn. Men slutt å kalle deg en gutt som vil møte en jente. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, Tommy lunde skrev: Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Jeg er en mann(gutt) på 45 og er veldig inntresert å treffe dame(jente) på 35+ som vil ha barn🙋! Vet bare ikke hvordan man gjør slikt lenger! Telemark Begynner du med datinginvitasjon i tråden, nå? Du er for gammel etter min smak, både til å date og til å få barn, bare innse sakens fakta og at; tråden er lagt på feilt underforum! Anonymkode: a24a8...db9 1
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynner du med datinginvitasjon i tråden, nå? Du er for gammel etter min smak, både til å date og til å få barn, bare innse sakens fakta og at; tråden er lagt på feilt underforum! Anonymkode: a24a8...db9 Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Jeg er en mann(gutt) på 45 og er veldig inntresert å treffe dame(jente) på 35+ som vil ha barn🙋! Vet bare ikke hvordan man gjør slikt lenger! Telemark
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 3 minutter siden, Tommy lunde skrev: Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Jeg er en mann(gutt) på 45 og er veldig inntresert å treffe dame(jente) på 35+ som vil ha barn🙋! Vet bare ikke hvordan man gjør slikt lenger! Telemark Det finnes! Dame 31 fra Telemark som ønsker barn. Men ikke via KG da..😂 Anonymkode: 9eade...3c2 2
solmåneogstjerner Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 4 minutter siden, Tommy lunde skrev: Finnes det menn som vil ha barn med kvinner 35+? Så ikke denne før nå. Ja, du er vel et eksempel på det? Eller ikke?
stan Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 Dama og jeg møttes på match. Så var vi på date. Full klaff. Begge var 40+. Nå går barnet på skolen. 2
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #17 Skrevet 28. juni 2019 16 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Så ikke denne før nå. Ja, du er vel et eksempel på det? Eller ikke? Det er riktig🙂 har ikke passet før nå
Tommy lunde Skrevet 28. juni 2019 Forfatter #18 Skrevet 28. juni 2019 16 minutter siden, stan skrev: Dama og jeg møttes på match. Så var vi på date. Full klaff. Begge var 40+. Nå går barnet på skolen. 👍👌✌
Kragebein Skrevet 29. juni 2019 #19 Skrevet 29. juni 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, kontaktannonse og svar til dette. Kragebein, adm
Nerine_ Skrevet 29. juni 2019 #20 Skrevet 29. juni 2019 Finnes vel x antall sider/apper for å finne en date. Rimelig sikker på at KG ikke er plassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå