AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Mtv? Usikker på om jeg skal se på. Vet ikke om det blir det samme som før. Lauren skal ikke være med? Fint, likte ho ikke. Synes hun var så urettferdig mot Heidi. "Velg meg eller Spencer" Anonymkode: 738a8...fcb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 På 28.6.2019 den 12.02, AnonymBruker skrev: Mtv? Usikker på om jeg skal se på. Vet ikke om det blir det samme som før. Lauren skal ikke være med? Fint, likte ho ikke. Synes hun var så urettferdig mot Heidi. "Velg meg eller Spencer" Anonymkode: 738a8...fcb Er mange som ikke skal se serien takket være det at hun ikke skal være med. Lauren ER the hills. Skjønner at hun ikke vil komme tilbake da, hun har faktisk et liv Anonymkode: fd1ae...9fa 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #4 Skrevet 29. juni 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mange som ikke skal se serien takket være det at hun ikke skal være med. Lauren ER the hills. Skjønner at hun ikke vil komme tilbake da, hun har faktisk et liv Anonymkode: fd1ae...9fa Veldig fornøyd med at hun ikke er med. Jeg likte henne ikke og ble happy da hun forsvant i sesong 5 eller når det var. Jeg likte Heidi mye bedre og Audrina eller hvordan det skrives. Hadde crush på Justin Anonymkode: 738a8...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #5 Skrevet 29. juni 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mange som ikke skal se serien takket være det at hun ikke skal være med. Lauren ER the hills. Skjønner at hun ikke vil komme tilbake da, hun har faktisk et liv Anonymkode: fd1ae...9fa Enig! Lauren er the hills. Det blir ikke det samme. Heidi taklet ikke kjendistilværelsen og ble en bortskjemt drittunge. Og Audrina hadde samme ansiktsuttrykk uansett hva. Skulle tro hun var høy hele tiden. Anonymkode: f8374...554 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #6 Skrevet 29. juni 2019 Lauren Conrad ER the hills. Siden hun ikke er med så ser jeg ikke hvorfor jeg skal gidde å se på serien. Anonymkode: 9d9cb...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #7 Skrevet 29. juni 2019 Du kan se det på Google play, men da må du betale. Anonymkode: 85358...591
Sparks Skrevet 29. juni 2019 #8 Skrevet 29. juni 2019 Du kan se det på popcorntime hvis du tør å laste ned.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #9 Skrevet 2. juli 2019 Jeg tror det kanskje kommer på ViaFree? Det ligger i alle fall en oppsummeringsepisode der, og tidligere sesonger. Jeg likte Whitney best, hun var så mye mer jordnær, og litt naiv. Anonymkode: 3ce39...670 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #10 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det kanskje kommer på ViaFree? Det ligger i alle fall en oppsummeringsepisode der, og tidligere sesonger. Jeg likte Whitney best, hun var så mye mer jordnær, og litt naiv. Anonymkode: 3ce39...670 Likte også Whitney, men dumt hun forsvant da 😕 Fulgte litt med på The City. Jeg klarte ikke å like Stephanie. Urk for en bitch Anonymkode: 738a8...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå