Perelandra Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Hvilke "motefeil" eller "motesynder" gjør du? Har du en klesstil eller vaner som bryter med hva som gjerne oppfattes som korrekt eller pent? Min fremste "motefeil" er at jeg bruker sokker i sandaler, og i tillegg går jeg gjerne med crocs. Hvis jeg må velge mellom comfort og hva som er regnes som korrekt stil, blir det som oftest førstnevnte som vinner. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Jeg går noen ganger med sokker/strømpebukser i Birckenstock, men jeg er miljøskadet. Alle mine medstudenter går slik daglig, så jeg skiller meg ikke akkurat ut. Utover det gjør jeg bare de andre syndene når jeg er hjemme. Kanskje en rask tur ned fellesgangen for å hente bestilt mat på døren. Anonymkode: b7a8a...770 1
Trish Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Går også gjerne med crocs. Liker dyreprint. Viser ofte mage selv om den ikke er helt perfekt (den er ikke spesielt dårlig da). Bruker ofte bukser med lavt liv, bryr meg heller ikke om trusekanten vises, men drar den ikke opp med vilje liksom. Liker en bh med sterk farge under hvite klær. Liker klær med glitter og dall, men bruker lite av det siden det ikke er å få tak i. Jeg kan se hva som ser bra ut og passer sammen på andre, men har ikke den stilen selv😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Trish skrev: Går også gjerne med crocs. Liker dyreprint. Viser ofte mage selv om den ikke er helt perfekt (den er ikke spesielt dårlig da). Bruker ofte bukser med lavt liv, bryr meg heller ikke om trusekanten vises, men drar den ikke opp med vilje liksom. Liker en bh med sterk farge under hvite klær. Liker klær med glitter og dall, men bruker lite av det siden det ikke er å få tak i. Jeg kan se hva som ser bra ut og passer sammen på andre, men har ikke den stilen selv😂 Dyreprint er supertrendy nå, så det er ikke en «motesynd» ☺️ Det med fargerik bh under hvitt ser jeg også at mange fashionistaer gjør! Anonymkode: b13bd...548 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Jeg følger lite med på hva som er mote, så gjør sikkert ulike feil fra år til år. Men ser mange nettsider definerer "nude nylonstrømpebukse" som motetabbe, så den tabben gjør jeg ofte, og det kommer jeg til å fortsette med Anonymkode: 17921...63f 26
Trish Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dyreprint er supertrendy nå, så det er ikke en «motesynd» ☺️ Det med fargerik bh under hvitt ser jeg også at mange fashionistaer gjør! Anonymkode: b13bd...548 Det er gøy da 😁😁 virker som ifølge mange her så er det motesynd 😂
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 Da jeg bodde i USA så hørte jeg "Don't wear white after Labor Day" (første søndag i september). Denne regelen brøt jeg hele tiden. Anonymkode: 2e69e...a16 2
Trish Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg følger lite med på hva som er mote, så gjør sikkert ulike feil fra år til år. Men ser mange nettsider definerer "nude nylonstrømpebukse" som motetabbe, så den tabben gjør jeg ofte, og det kommer jeg til å fortsette med Anonymkode: 17921...63f Jeg ser heller ikke hvorfor det er så galt med nude strømpebukse 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 Går i joggebukse på butikken 🤭 Gidder ikke skifte fra joggebukse til jeans og så til joggebukse igjen bare for å handle til middag liksom. Anonymkode: b76b4...0f7 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, Trish said: Jeg ser heller ikke hvorfor det er så galt med nude strømpebukse Det har vært forbundet med eldre damer. Men ser at så lenge de er lyse og ikke mørkere enn egen hudfarge begynner det å bli ok igjen. Anonymkode: 7c2ca...faf 1
Gjest Villfisker Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 Sikkert en hel haug hver eneste dag. Bryr meg ikke
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 Jeg vet at hvis man går med f.eks en baggy genser, bør buksa være tight og omvendt. Bryter den regelen ofte når jeg er hjemme 😂 Er sykt comfy da! Anonymkode: dd85c...19b
Elaine Marley Skrevet 28. juni 2019 #13 Skrevet 28. juni 2019 Jeg er ikke opptatt av mote, men jeg tror at jeg kler meg for "ungt" noen ganger. Nærmer meg 40 og har inntrykk av at en del mener at kvinner rundt den alderen burde gå for en mer voksen stil. Jeg finner gjerne klær på butikker og avdelinger for yngre kvinner, men tror ikke at det er veldig synlig sånn i det store og det hele. 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 Vet ikke, siden jeg ikke vet hva som er på mote 😂
Thyra Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, Perelandra skrev: Hvilke "motefeil" eller "motesynder" gjør du? Har du en klesstil eller vaner som bryter med hva som gjerne oppfattes som korrekt eller pent? Min fremste "motefeil" er at jeg bruker sokker i sandaler, og i tillegg går jeg gjerne med crocs. Hvis jeg må velge mellom comfort og hva som er regnes som korrekt stil, blir det som oftest førstnevnte som vinner. Jeg går også i crocks, dvs ikke ekte crocks, men billige "fake crocks". Og så går jeg nesten alltid i tights, og bryr meg ikke om å dekke tightsrumpa! 😀 1
Elaine Marley Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 Ja, jeg kan også gå i tights uten å dekke rumpa. Går stort sett i tights med tykkere stoff eller de er ikke gjennomsiktige. Jeg synes de fungerer fint som bukse jeg 3
Djungelvrål Skrevet 28. juni 2019 #17 Skrevet 28. juni 2019 Går i hudfarget 8 denier strømpebukse til kjole. Det er kosmetikk for beina og ser stor sett alltid bedre ut enn å gå uten. Unge kvinner med perfekte bein trenger ikke, men eldre kvinners bein ser alltid bedre ut med. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 Går bare i tights. Lange eller trekvart, avhenger av været. Alltid sorte. Anonymkode: 0142f...8d6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #19 Skrevet 28. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger lite med på hva som er mote, så gjør sikkert ulike feil fra år til år. Men ser mange nettsider definerer "nude nylonstrømpebukse" som motetabbe, så den tabben gjør jeg ofte, og det kommer jeg til å fortsette med Anonymkode: 17921...63f Signerer denne, og er fornøyd med det. En annen synd er nok at bh-stroppene mine synes inni mellom. Det er vist ikke helt innafor, har jeg hørt. Til alle som går med sokker i sandalene: i følge VG er det inn i år, så dere er godkjent. 👍🏻 Jeg, derimot, som kun bruker sokker i bikenstocks på terrassen hjemme, er nok ute og kjører. Men det går fint. Anonymkode: 7bac4...f02 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #20 Skrevet 28. juni 2019 Jeg bruker ofte tights. Det synes jeg er helt greit, men ifølge kg så er det en dødssynd. Whatever 🤷♀️ Anonymkode: 5fb6a...921 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå