AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Jeg og noen kompiser var på The Gathering i Hamar i påsken, og der så vi en del voksne som hadde med seg barna sine helt ned til 7-års alder. Er dette greit? Anonymkode: 34680...7c3
minister-mio Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har ikke vært på tg selv, hva er det som eventuelt ikke er greit? Er det bråkete? Alkoholservering?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Det er vel det? TG er vel en ganske rolig festival uten alkoholservering og mange mindreårige deltagere. Og så lenge foreldrene er med og passer på er jo ikke det noe stress. Jeg har ikke vært der, men det er vel litt ting som skjer utenom spilling også, så det er sikkert spennende for barn å være der. Anonymkode: 1aa62...4db 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Det er ikke uvanlig å ha med barn på festival. TG, øya, Roskilde... men det krever jo at foreldrene følger med. Og at iallefall en holder seg edru. Anonymkode: 1aa62...4db 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, minister-mio skrev: Jeg har ikke vært på tg selv, hva er det som eventuelt ikke er greit? Er det bråkete? Alkoholservering? Bråk, gaming, ungdommer som fester osv. Barna burde i hvertfall ha på seg hørselvern, for det er EKSTREMT mye støy inni spillehallen! Og barn får lettere hørselskader enn ungdommer og voksne. Anonymkode: 34680...7c3
Zoey Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Så lenge de er der sammen med noen, og ikke er der våkne døgnet rundt og drikker energidrikk så er det vel helt greit at foreldre tar med små barn på TG. Mannen min og jeg kommer sikkert til å gjøre det om noen år. Vi er gamle nerder som var der når TG var ganske ferskt Og det er mye show, demonstrasjoner osv, det er like unaturlig/naturlig som å ha med barn på en bilmesse eller konsert. 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bråk, gaming, ungdommer som fester osv. Barna burde i hvertfall ha på seg hørselvern, for det er EKSTREMT mye støy inni spillehallen! Og barn får lettere hørselskader enn ungdommer og voksne. Anonymkode: 34680...7c3 Ungdommer som fester? Jeg har vært der mange år på rad, og det er lite festing, altså. Ingen alkohol. Mye gaming da. Men det ligger litt i kortene, når man drar på lan. Det er ikke kjempemye festing der inne. Lydnivået øker mot kvelden, men er helt OK on dagen. Anonymkode: 740c7...af2 1
Whistler Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og noen kompiser var på The Gathering i Hamar i påsken,.......... Anonymkode: 34680...7c3 Hvis du synes det var bekymringsverdig, hvorfor har du ventet i ti uker med å lufte problemet? 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 TG er et alkoholfritt arrangement. Så det er jo ikke akkurat et sted som «ungdommer fester». Joda, det drikkes vel mye redbull, soves lite og i det hele tatt - men barn tar ikke skade av det så lenge de har med seg trygge voksne. Det er et lan. Folk møtes for å spille dataspill og være sosiale. Dataspill er ikke farlig, og det er ikke farlig å se andre «døgne» og drikke redbull heller. Så er det jo selvsagt foreldrene som må sette grenser for så små barn da. Det er jo ikke bra hvis foreldre lar 7-åringen sitte oppe hele natta og slik. Men det er ikke noe problem å ha med barn på slike arrangement generelt sett. Anonymkode: 72d70...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå