AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #1 Skrevet 28. juni 2019 Hei. Jeg tenner veldig på at dama skal fise på meg mens vi har sex. Men hun synes det er frastøtende og vil ikke gjøre det. Er det håp for at jeg kan få henne til å forandre mening? Ville du gjort det for kjæresten din? Anonymkode: c42db...2de
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 TS, har du behov for at dama lufter tankene når dere er sammen. Da kan vi andre opplyse deg om at du har misforstått hva som menes med det. Andre uttrykk som flau vind og at det blåser på toppene er også eksempler som ikke har seksuelle innhold. Jeg tror damen din er normal og ikke fisefin. Anonymkode: d51d8...8de 7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2019 #3 Skrevet 29. juni 2019 Fis på henne istedenfor da vell. Anonymkode: d2378...16f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #5 Skrevet 30. juni 2019 På 29.6.2019 den 4.34, AnonymBruker skrev: Fis på henne istedenfor da vell. Anonymkode: d2378...16f Det tenner jeg ikke på. Anonymkode: c42db...2de
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #6 Skrevet 30. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tenner jeg ikke på. Anonymkode: c42db...2de Hadde du gjort noe hu tenner på selv om du absolutt ikke hadde hatt lyst til å gjøre det? Hva om hun har lyst til å ta deg med strap-on? Anonymkode: 7c49a...cc5
Gjest Juks Skrevet 30. juni 2019 #7 Skrevet 30. juni 2019 På 29.6.2019 den 10.43, Thyra skrev: Eproktofili, heter det. Selvfølgelig hadde denne "tilstanden" et navn.... 😅 Men TS. Hvis hun synes dette er frastøtende og ikke vil, så vil hun ikke. Du bør respektere det, selv om du tennes av dette.
Gjest Fjeud Skrevet 30. juni 2019 #8 Skrevet 30. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde du gjort noe hu tenner på selv om du absolutt ikke hadde hatt lyst til å gjøre det? Hva om hun har lyst til å ta deg med strap-on? Anonymkode: 7c49a...cc5 Det er ganske urimelig å sammenligne et ønske om å få utført noe på seg selv, og et ønske om å utføre noe på noen andre.
Christina82 Skrevet 30. juni 2019 #9 Skrevet 30. juni 2019 Ryddet for avsporing, brukerdebatt og tilsvar. Ninab82, mod
Gjest xfs367 Skrevet 30. juni 2019 #10 Skrevet 30. juni 2019 Syns ærlig talt det ikke høres ut som så mye å be om. Må jo være mindre stress enn f.eks. analsex.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #11 Skrevet 30. juni 2019 4 minutter siden, Fjeud skrev: Det er ganske urimelig å sammenligne et ønske om å få utført noe på seg selv, og et ønske om å utføre noe på noen andre. Det er fortsatt noe hun tydeligvis ikke vil. Hvorfor presse henne? Det er faktisk det samme Anonymkode: 7c49a...cc5 1
Gjest Fjeud Skrevet 30. juni 2019 #12 Skrevet 30. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fortsatt noe hun tydeligvis ikke vil. Hvorfor presse henne? Det er faktisk det samme Anonymkode: 7c49a...cc5 Jeg er enig i at han ikke burde presse henne, men det er langt fra det samme.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #13 Skrevet 30. juni 2019 Akkurat nå, Fjeud skrev: Jeg er enig i at han ikke burde presse henne, men det er langt fra det samme. Jo. Anonymkode: 7c49a...cc5 1
Gjest Fjeud Skrevet 30. juni 2019 #14 Skrevet 30. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo. Anonymkode: 7c49a...cc5 Du har åpenbart vanskelig for det, så jeg kan prøve å forklare på en enklere måte. Om en person tenner på smerte, og ønsker at andre skal gjøre smertefulle ting på han/henne, er det han/hun som vil lide av det, om en person tenner på å påføre andre smerte, vil den personen som det påføres smerte på lide av det. Ergo er det langt fra det samme, og en svært dårlig sammenligning.
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2019 #15 Skrevet 30. juni 2019 30 minutter siden, Fjeud skrev: Det er ganske urimelig å sammenligne et ønske om å få utført noe på seg selv, og et ønske om å utføre noe på noen andre. Sorry. Det er en helt rimelig sammenligning.
Gjest Fjeud Skrevet 30. juni 2019 #16 Skrevet 30. juni 2019 1 minutt siden, Alterego666 skrev: Sorry. Det er en helt rimelig sammenligning. Det eneste du trenger å beklage for er at du ikke evner å forstå at det ikke er det.
Ansagt Skrevet 30. juni 2019 #17 Skrevet 30. juni 2019 3 timer siden, Fjeud skrev: Jeg er enig i at han ikke burde presse henne, men det er langt fra det samme. Hvis han presser henne så kommer det kanskje en fis? 😂 3
Gjest Alterego666 Skrevet 30. juni 2019 #18 Skrevet 30. juni 2019 4 timer siden, Fjeud skrev: Det eneste du trenger å beklage for er at du ikke evner å forstå at det ikke er det. Igjen: Sorry. At du fiser på henne er ikke sammenlignbart med at hun fiser på deg. Folk er forskjellige, og det er OK. Men at du ønsker at hun vil utføre din egne fetisj på deg ER sammenlignbart med at du ikke vil gjøre det samme på henne. Fetisjen er ulik om man reverserer rollene, men ØNSKET om at den utføres er det samme. Du er rett og slett ego.
Gjest Fjeud Skrevet 30. juni 2019 #19 Skrevet 30. juni 2019 4 minutter siden, Alterego666 skrev: Igjen: Sorry. At du fiser på henne er ikke sammenlignbart med at hun fiser på deg. Folk er forskjellige, og det er OK. Men at du ønsker at hun vil utføre din egne fetisj på deg ER sammenlignbart med at du ikke vil gjøre det samme på henne. Fetisjen er ulik om man reverserer rollene, men ØNSKET om at den utføres er det samme. Du er rett og slett ego. Skjønner ikke hvordan du klarer å konkludere med at jeg er ego, fordi jeg hevder at det å ønske å få noe utført på seg selv ikke er det samme som å ønske å utføre noe på andre, jeg er forøvrig heller ikke TS, om det var det du trodde. Til opplysning er det slik at en logisk gyldig slutning må følge logisk fra premissene, det gjør ikke din. Du svarte forøvrig heller ikke på argumentet mitt, men gjentok ditt eget med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #20 Skrevet 30. juni 2019 Det er ikke alle som synes at bæsj, tiss og fis har noe med sex å gjøre. Man må akseptere at den andre har grenser. Om disse grensene flytter seg senere er umulig å si. Anonymkode: 2e8d2...782 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå