Gå til innhold

Selvsikker i sengen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alle høylytte og ville i sengen? Får det inntrykket her. Noen som er sjenerte og?

Anonymkode: b918a...67e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høylytt og vill er da ikke det samme som selvsikker, heller motsatt.

Anonymkode: c1d88...e64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med helt vanlig, rolig kosesex. Gjerne misjonær, med klem og kos. 

Anonymkode: bfca2...ada

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å holde meg enkelte ganger, men høres jo ikke ut som han dreper meg. Han blir veldig opphisset av at jeg koser meg og stønner, mens han ikke lager en lyd. Han blir bare helt gele i beina om han står når det kommer for han 😅

Men nei, naboen hører ikke noe, men greit det ikke er noen på naborommet 😏

Anonymkode: 0dfa0...930

• Liker 1
Gjest Ostespermum
Skrevet

Jeg er begge deler, alt ettersom i hvilket stadie av sexen vi er i, og hva slags sex vi har. Enkelte ganger er det lettere å bli vill og høylydt enn andre ganger, det gjelder både meg og han. 

AnonymBruker
Skrevet

Høylytt er ikke nødvendigvis proporsjonalt med hvor bra sexen er. Lyd er ofte fake news. Mer non-verbale utrykk som muskelaktivitet, mimikk, pust og hud forteller om hvor kraftig og dyp personens orgasmer er. Men, det finnes og mange som er høylytte i kombinasjon med de non-verbale uttrykkene. Lyden en lager påvirkes jo ofte av om en er alene eller ei. To høylytte naboer har vi jo alle opplevd, og ikke sjeldent banking i veggen når en selv står på som verst. Hyggelig det. 

Anonymkode: 35425...6f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig personlighetsbasert. Trygg person vil som regel uttrykke selvsikkerheten. 

18 åring kan være langt mer moden enn en langt eldre kvinne. 

Anonymkode: 59f24...7be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er alle høylytte og ville i sengen? Får det inntrykket her. Noen som er sjenerte og?

Anonymkode: b918a...67e

Dama mi er ganske passiv og sjenert når det kommer til sex. Men hun er fantastisk i sengen. Hun trenger bare å ligge der og være tilgjengelig. Enkelte har den "egenskapen". Noen ganger blir hun så revet med at hun fingrer seg selv, søtere og mer sexy kan ikke en kvinne bli i min verden. Hvor god du er i sengen handler om mer enn desibel og akrobatikk. Sødme, mykhet, velvilje og sjarm, er sexy, og kan formidles seksuelt, i en seng. Men det er kanskje vanskelig å lære det. 

Anonymkode: 1fc65...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig en veldig usikker dame, men kan lett lage lyd i senga hvis det er bra altså... uten å fake. 

Anonymkode: f0bbd...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...