Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 28. juni 2019 #21 Skrevet 28. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min liker ikke at jeg suger han. Første gang jeg gjorde det ble han rett og slett slapp (første og eneste gang jeg har opplevd at det har skjedd han). Har prøvd det noen få ganger senere, men han har aldri kommet av det. Og han trekker seg unna og vil gjøre noe annet etter en stund. Jeg tror ikke jeg er dårlig til å suge, en fyr jeg var med en kort stund sa at jeg var den beste han hadde opplevd på akkurat det. Og i mitt ene lange forhold likte kjæresten også det jeg gjorde in that departement. Har snakket litt med kjæresten om det, og det var visst noe x’en aldri pleide å gjøre på han. Men han fikk visst oralsex noen ganger av en kjæreste han hadde for ørten år siden, og kom den gangen. What to do? Vi har veldig bra sex ellers, men jeg vil gjerne la han få oppleve oralsex. Vi er vel begge litt «pleasers». Og han er veldig visuell; elsker å se på meg når jeg rir han, og å se meg komme. Han gir også gjerne meg oralsex. Anonymkode: ec3d7...d03 Dersom kjæresten din ikke liker fiskeboller i hvit saus så trenger du ikke lage det til ham. Dersom han har lyst på det en dag så sier han sikkert ifra. Server noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #22 Skrevet 28. juni 2019 2 timer siden, Nerine_ skrev: Da går jeg utifra at du har tatt på deg jobben, og snakket med absolutt hele verdens mannlige befolkningen? Siden du kan snakke på vegne av alle menn mener jeg. Det stemmer Anonymkode: 57dbe...9e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå