Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest at noen menn er sjalu på sexleketøy, noen som har opplevet det?

selv er mitt viktigste fokus i sexakten, at hun nyter det jeg gjør. Når jeg merker hun nyter det blir jeg enda mer tent.

Bruker en vibrator på henne innimellom, den er nok litt større enn min penis... men hun nyter den jo virkelig.

å masere musa hennes med den, og føre den inn i henne samtidig som jeg slikker klitten hennes, og hun vrir seg i vellyst, kan ikke ligge stille... ikke noe er bedre enn det! Da vet jeg at når det blir min tur får jeg en herlig opplevelse, 

Har fantasert om å ta henne på fersk gjerning mens hun bruker leketøyet på seg selv, men det har aldri skjedd. Enten er hun ikke typen til å leke med seg selv ( det sier hun selv i hvertfall) eller så gjør hun det så hun ikke kan bli oppdaget. Men har aldri vært redd for at leketøyet skal erstatte meg. Då jeg oppfordrer henne til at vi bruker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann liker at jeg har leketøy. Han liker å vite at jeg bruker det når jeg er alene, og bruker det også på meg. 

Han har ofte funnet frem noe som han trekker frem når vi holder på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nissi skrev:

Min mann liker at jeg har leketøy. Han liker å vite at jeg bruker det når jeg er alene, og bruker det også på meg. 

Han har ofte funnet frem noe som han trekker frem når vi holder på.

Samme her. Min mann blir veldig kåt når jeg leker med en stor dildo og litt sjalu på en bra måte. Er gøy å utforske med nye leketøy å prøve litt større saker innimellom.😋

Anonymkode: 8ce06...46d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Der har jeg det ganske fint 🤭 mannen min holder skuffen oppdatert med det nyeste til en hver tid og det skjer ofte at han finner frem en masse leketøy og hjelper meg med å holde/bruke dem og ligger ved siden av og runker mens jeg koser meg 🙂

Så nei han blir ikke sjalu av at en dildo er større en tissen hans! 

Anonymkode: 06f50...c1a

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Denne mannen tenker at sexleketøy er en venn for både ham og henne.

Helt ukjent problemstilling her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å like dildoen bedre enn mannen, derfor kastet jeg den, selv om vi brukte den sammen. Jeg ble liksom skuffet de gangene den ikke ble inkludert...

Anonymkode: 2ee91...c11

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å like dildoen bedre enn mannen, derfor kastet jeg den, selv om vi brukte den sammen. Jeg ble liksom skuffet de gangene den ikke ble inkludert...

Anonymkode: 2ee91...c11

Når dildoen er nummer 1, da forskyves interaksjonen mellom deg og partner fra denne til objektet dildo. Du har gjort din partner til en alien. Du gjorde helt rett i å ekskludere dildoen. Hva med en cocksleeve som faktisk forsterker effekten av din partners bevegelser og tilstedeværelse? Kanskje det kan gi deg en bedre totalopplevelse?

Anonymkode: e31c2...e9d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Når dildoen er nummer 1, da forskyves interaksjonen mellom deg og partner fra denne til objektet dildo. Du har gjort din partner til en alien. Du gjorde helt rett i å ekskludere dildoen. Hva med en cocksleeve som faktisk forsterker effekten av din partners bevegelser og tilstedeværelse? Kanskje det kan gi deg en bedre totalopplevelse?

Anonymkode: e31c2...e9d

Det ville vel hatt samme resultatet. Om du fører dildoen med hånden eller med mannens penis er vel ikke så stor forskjell. Han føler vel ikke større grad av tilstrekkelighet bare fordi det er hoftene han bruker? Og samme problem med at man fjerner seg fra å kunne ha oppfyllende spontan sex. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MuffinStud skrev:

Det ville vel hatt samme resultatet. Om du fører dildoen med hånden eller med mannens penis er vel ikke så stor forskjell. Han føler vel ikke større grad av tilstrekkelighet bare fordi det er hoftene han bruker? Og samme problem med at man fjerner seg fra å kunne ha oppfyllende spontan sex. 

Det er jo fort gjort å smette på en sånn penishylse. Dama mi liker iallefall å leke med en sånn avantil siden det gir mere nærhet enn dildo. Er mannen som gjør jobben selv om man får litt ekstra dimensjon av ekstra størrelse.

Anonymkode: 8ce06...46d

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Ikke noe sjalusi her nei. Er nok mer i samme gate som de som sørger for at hun hele tiden har det hun trenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...