AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Tenker liksom å studere IT fordi jeg vil jobbe mest mulig alene men så sier mange at IT jobber er veldig sosiale og man må møte og treffe/samarbeide med mange mennesker.. Hva er dine erfaringer? Anonymkode: 278e5...8b1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker liksom å studere IT fordi jeg vil jobbe mest mulig alene men så sier mange at IT jobber er veldig sosiale og man må møte og treffe/samarbeide med mange mennesker.. Hva er dine erfaringer? Anonymkode: 278e5...8b1 det avhenger av HVA innen IT du vil jobbe med. Anonymkode: 51c4b...78d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Er egentlig ganske sosialt. Du jobber gjerne på et team som sitter sammen. Men i motsetning til mange andre yrker så møter du gjerne ikke mange forskjellige folk i løpet av dagen, du er med teamet ditt. Dvs folk du etterhvert kjenner godt. Anonymkode: 8fb28...f14
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Som regel er det plagsomt sosialt. Mye teamjobbing, og man sitter i åpent landskap. Anonymkode: 6b96b...b1b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Det kommer veldig an på hvilken del av feltet IT en velger, hvilket firma en velger å jobbe for og hvilken type stilling/rolle en søker seg til. Velger en å bli systemutvikler og jobbe for et større selskap, som har ansvar for større systemer, så ja, da blir det mye teamjobbing. Det er ikke oppgaver som er mulig for en å ivareta alene. I andre enden, velger en IT-drift, ansvarlig for infrastruktur, så er det ennå mulig å finne bedrifter som ansetter egne, hvor en i storr grad jobber alene. Anonymkode: 8509f...fc3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #6 Skrevet 28. juni 2019 Her går det mest i par-programmering, 2 stk på en datamaskin. Rimelig sosial jobb vil jeg si, men det er veldig mange forskjellige jobber innen IT Anonymkode: e000f...bd5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #7 Skrevet 28. juni 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Her går det mest i par-programmering, 2 stk på en datamaskin. Rimelig sosial jobb vil jeg si, men det er veldig mange forskjellige jobber innen IT Anonymkode: e000f...bd5 Det høres helt jævlig ut. Anonymkode: 4633a...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå