AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Mannen min har flere ganger fortalt det hender han opplever kvinner tilbyr han sex når han er på jobb. Sier han aldri har tatt mot slike tilbud verken før eller etter min tid, men jeg synest dette er litt rart. Det kommer ikke bare en tilfeldig dame og tilbyr sex uten videre..... Er det virkelig slik det er der ute? Anonymkode: 2feb0...51a 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Jobber offshore ja. På jobb nå faktisk. Sånn er det ikke på min rigg. Heldigvis Anonymkode: 7ec93...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Er kvinne på sjø, aldri hørt om. Det forkommer forhold men aldri hørt om den type oppførsel. Noe skurrer.. Anonymkode: 3017e...df2 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Du er jo kvinne selv og bør kunne sette deg inn i situasjonen. Hvor ofte går du selv og tilbyr fremmede menn sex? Svaret på det bør gi deg en pekepinn på om mannen din lyver så renner av han eller ikke. Anonymkode: 8c04d...49c 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er kvinne på sjø, aldri hørt om. Det forkommer forhold men aldri hørt om den type oppførsel. Noe skurrer.. Anonymkode: 3017e...df2 Det jeg også kjenner på, han sa dette en gang vi var på fest. Han var godt beruset og bare måtte fortelle meg dette. Han husket ikke han hadde fortalt det dagen etter. Anonymkode: 2feb0...51a 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 Min mann sier at det er lite sånt der han jobber. Han jobbet en periode for noen år siden med en dame som var ganske vill av seg, da kunne han nok lett fått seg noe om han ville. Utenom det er det flest menn i hans yrke, litt langt mellom damene rett og slett. Ser ikke for meg at de får flere tilbud der enn på andre arbeidsplasser. Anonymkode: 4ebe3...d17
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 Jobber ikke fast men ikke opplevd det på 15 år. Heller ikke andre steder i værden, utenom gledespiker i storw bysr. Har værr offshore over hele værden. Anonymkode: 45965...00e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 Noen menn tolker alt som et sex-tilbud. En kvinne smiler tilbake mens man hilser = tlbyr sex. En kvinne uten hijab = tilbyr sex. En kvinne på motorsykkel = tilbyr sex. Anonymkode: b4e97...889 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen menn tolker alt som et sex-tilbud. En kvinne smiler tilbake mens man hilser = tlbyr sex. En kvinne uten hijab = tilbyr sex. En kvinne på motorsykkel = tilbyr sex. Anonymkode: b4e97...889 Her var vist nok dette tilfelle ganske direkte..... Anonymkode: 2feb0...51a
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #10 Skrevet 27. juni 2019 Hatt sex med to jenter offshore. Er ikke helt uvanlig. Man har jo lyster selv om man er på en oljerigg. Og gå lenge uten sex kan være slitsomt så skjønner godt det skjer litt i kulissene. Men så lenge han får nok på hjemmebane tror jeg han bør klare å holde seg. Anonymkode: f7759...129
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Skrevet 27. juni 2019 Nei, forekomsten er ikke hyppig. Arbeidet offshore i litt over ti år nå, og har ved få anledninger hørt rykter om noen få arbeidslag som har lik turnus som andre arbeidslag, og da har det gått rykter eller kommentarer om at noen mannfolk har fast "sjømannsbrud". Men at en kvinne kan helt tilfeldig og åpenlyst tilbyr sex, har jeg ikke hørt særlig om. Anonymkode: a65d4...991
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #12 Skrevet 27. juni 2019 Kanskje tenker han på unge studiner som legger seg opp penger ved å jobbe i kantina. Husker to venninner som fikk jobb på rigg i Nordsjøen, for noen år siden, de hadde noen baktanker. Anonymkode: a2836...eda 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #13 Skrevet 27. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mannen min har flere ganger fortalt det hender han opplever kvinner tilbyr han sex når han er på jobb. Sier han aldri har tatt mot slike tilbud verken før eller etter min tid, men jeg synest dette er litt rart. Det kommer ikke bare en tilfeldig dame og tilbyr sex uten videre..... Er det virkelig slik det er der ute? Anonymkode: 2feb0...51a Ja, slik er det virkelig der ute. Anonymkode: 63172...b3b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 Han vaeær full, husket det ikke dagen etter, og han syntes dere har for lite sex og bruker dette som pressmiddel, spesielt når han er beruset. Anonymkode: f21be...806 2
FactsOverFeelings Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 Jobbet offshore i 8 år. Man hørte rykter, mer vandrehistorier tipper jeg da. Men jeg så aldri noe sånt skje, eller opplevde noe sånt selv.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 Kvinne her. Jeg har jobbet på båt, og det var mye slik der jeg jobbet. Men nå er det jo ikke sånn at man er fremmed for hverandre. Man blir jo kjent og seksuelle følelser oppstår. Akkurat som alle andre steder hvor man tilbringer mye tid med andre. Anonymkode: 9a186...351 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #17 Skrevet 28. juni 2019 Tipper det er 2 typer mennesker som jobber der ute. De som er avskrudd og på jobb, og de som søker sex av en eller annen grunn og er på jobb. Som i livet ellers så driter man seg ut hvis en er åpen om sine affærer. Det er nok like mange off-shore gressenker og - gressenkemenn som har affærer. Jeg selv skilte meg på grunn av en ekskone som ble vel ivrig når hun var på jobb i Nordsjøen. Henne skal dere få billig. Håpløst menneske. Anonymkode: 7ce91...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vaeær full, husket det ikke dagen etter, og han syntes dere har for lite sex og bruker dette som pressmiddel, spesielt når han er beruset. Anonymkode: f21be...806 Det gjør han nok ikke, for her er det jeg som er mest ivrig😅 Anonymkode: 2feb0...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå