AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jentefølelse 😊 Anonymkode: 030de...260 Takk for svar 😃😘 har det litt selv også, men jeg hadde en følelse at vi skulle få en gutt og jente før UL i dag. Det blir det jo ikke noe av nå 😂 Anonymkode: b3f86...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 Jeg tipper jente. 😄 Anonymkode: 00a4a...33d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Du må skrive hva det blir når du får vite kjønnet da. 😊 Anonymkode: 00a4a...33d
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 Skal si ifra når vi får greie på det😃💕 Anonymkode: b3f86...1b8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 Tror det er jenter 😍 Anonymkode: 23786...344 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 Du får en av hver, du vet det bare ikke enda. Vent 10 år så skal du se at en av den er født i feil kropp. Lykke til! Husk å støtt han som skifter kjønn da ❤️ Anonymkode: 87411...a79 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #10 Skrevet 28. juni 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får en av hver, du vet det bare ikke enda. Vent 10 år så skal du se at en av den er født i feil kropp. Lykke til! Husk å støtt han som skifter kjønn da ❤️ Anonymkode: 87411...a79 Slå opp enegget De kan selvfølgelig bli født trans eller i feil kropp, men fysisk kommer de til å være like. Jeg håper det er jenter! For jenter er mer robuste babyer og gutter kan ofte henge etter lengre om de blir født tidlig eller med lav fødselsvekt. Men lykke til og gratulerer! Anonymkode: 2cc19...3cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #11 Skrevet 28. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du får en av hver, du vet det bare ikke enda. Vent 10 år så skal du se at en av den er født i feil kropp. Lykke til! Husk å støtt han som skifter kjønn da ❤️ Anonymkode: 87411...a79 Jeg tror vi har hørt mye dumt fra KG's eksperter som har gått livets harde skole og er altvitende skapninger på denne jorden sendt fra Gud selv. Men du tar kaka... Anonymkode: ce063...2f4 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #12 Skrevet 28. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Slå opp enegget De kan selvfølgelig bli født trans eller i feil kropp, men fysisk kommer de til å være like. Jeg håper det er jenter! For jenter er mer robuste babyer og gutter kan ofte henge etter lengre om de blir født tidlig eller med lav fødselsvekt. Men lykke til og gratulerer! Anonymkode: 2cc19...3cd Kjære deg, ikke svar så krasst (med passiv agressivt smilefjes) til noen når du ikke forstår hva de har skrevet 😂 Det er nemlig din post sin fremstår som uintelligent, ikke min. Min post handlet nettopp om at en av dem er trans. Det er forøvrig fysisk mulig å få et barn av hvert kjønn selv om de er enegggede, men det er EKSTREMT usannsynlig. Noen ganger finnes det embryoer som er XXY, splittes, og blir til en XX og en XY baby. Som sagt er dette et ekstremt usannsynlig utfall, men det finnes tilfeller av det. Anonymkode: 87411...a79 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #13 Skrevet 28. juni 2019 Takker for alle som gjetter med meg 😍 det var det jeg ønsket, jeg ba ikke om noe spekulasjoner om deres fremtid 😊 tusen takk alle sammen 😊 Anonymkode: b3f86...1b8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #14 Skrevet 28. juni 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, ikke svar så krasst (med passiv agressivt smilefjes) til noen når du ikke forstår hva de har skrevet 😂 Det er nemlig din post sin fremstår som uintelligent, ikke min. Min post handlet nettopp om at en av dem er trans. Det er forøvrig fysisk mulig å få et barn av hvert kjønn selv om de er enegggede, men det er EKSTREMT usannsynlig. Noen ganger finnes det embryoer som er XXY, splittes, og blir til en XX og en XY baby. Som sagt er dette et ekstremt usannsynlig utfall, men det finnes tilfeller av det. Anonymkode: 87411...a79 Yeah right.... Anonymkode: 75f0a...ffc
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #15 Skrevet 28. juni 2019 Jeg husket hvor mye jeg leste om nub da jeg hadde vært på ultralyd i uke 12, jeg tipper definitivt jenter! Fordi bilde nr 3 og 4 er helt likt på strekene der nede som det var hos med! Og jente var det! Utifra nub teorin så ligner dette jenten😃 Anonymkode: 4900e...bf7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #16 Skrevet 28. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjære deg, ikke svar så krasst (med passiv agressivt smilefjes) til noen når du ikke forstår hva de har skrevet 😂 Det er nemlig din post sin fremstår som uintelligent, ikke min. Min post handlet nettopp om at en av dem er trans. Det er forøvrig fysisk mulig å få et barn av hvert kjønn selv om de er enegggede, men det er EKSTREMT usannsynlig. Noen ganger finnes det embryoer som er XXY, splittes, og blir til en XX og en XY baby. Som sagt er dette et ekstremt usannsynlig utfall, men det finnes tilfeller av det. Anonymkode: 87411...a79 Eh, du sa en gutt og en jente. Om det du mente var at det var to fysiske jenter og en av dem vil ønske å bli en gutt, så er det jenter da. Jordmor klipper ikke akkurat navlestrengen og sier "Gratulerer, det er en homofil gutt!" eller "Åh, det er en nydelig jente.. I sju år, så kommer hun til å ville hete Simen." Anonymkode: 2cc19...3cd 3
Mehr Skrevet 28. juni 2019 #18 Skrevet 28. juni 2019 Er det bare jeg som ser at det ene fosteret prøver å stikke det andre med kniv på det første bildet......? Jeg tipper gutter. 2
kvinne35+ Skrevet 28. juni 2019 #20 Skrevet 28. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: b3f86...1b8 Tipser deg om å skaffe Bugaboo Donkey søskenvogn!! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå