AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Men har ikke tilgang til VG. Synest dette var en veldig spennende artikkel! Noen med tilgang som vil være greie å dele den, screenshot og legge den inn her? 😌😌 Anonymkode: e69dc...571
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2019 #2 Skrevet 28. juni 2019 Enkelte bare har det. Utrolig trist for oss andre, men sånn er det.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Jeg har det. Er bare veldig selvsikker og blir av andre ansett som sprudlende, morsom og litt gal. Er nok ikke noe man kan skru på, det er personligheten. Jeg vet alltid akkurat hva jeg skal si, og hvilken berøring som passer den enkelte. Så hvis jeg flørter med noen så ser jeg fort at nå skal jeg ta ham lett på armen, eller ryggen, eventuelt om jeg skal fjerne håret mitt fra ansiktet på en sensuell måte eller whatever. De som ikke har det, vil nok fremstå som keitete hvis de prøver på det samme. Anonymkode: 939bd...381 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Damer som har draget er gjerne hyggelige, smilene og imøtekommende. Prater med andre og bidrar til samtalen. De sitter ikke på en stol og er mutt, og de er ikke sure og avvisende når noen prater til dem. Anonymkode: 7999b...449
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #5 Skrevet 28. juni 2019 Noen er sikkert sånn av natur, men man kan faktisk jobbe for å bli mer selvsikker, utadvent og sprudledende. Det er ikke lett, men det er mulig. Nå er jeg riktignok mann, men kan ikke skjønne hvorfor det skulle være noe annerledes for kvinner. Anonymkode: 376bc...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå