AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Jeg ser etter en deltidsjobb til høsten ved siden av studiene har allerede fått et par napp. Men jeg skal bort til utlandet i 1 måned. Hvis jeg blir innkalt til intervju kan jeg be dem om å ta det på skyp? Anonymkode: f3583...6ed
NewInTown Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Du kan spørre om det, men vær klar over at mange intervjuere vil du skal møte opp personlig. De ønsker å få et inntrykk av deg som person som ikke kan fås via skype.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Skype-intervju er vanlig i min fagdisiplin. Enkelt og greit fordi avstanden mellom jobbsøker og arbeidsgiver som regel er lang. Det er også gitt at man ikke kun søker på én stilling. Jeg ville ha spurt, men hvis det er en slik type jobb som ikke krever noe utdannelse og får 600 søkere som kan stille opp på fysisk intervju ville jeg ikke ha vært særlig optimistisk. Anonymkode: a9708...12b 2
Em_Ma Skrevet 28. juni 2019 #4 Skrevet 28. juni 2019 Absolutt mulig. Jeg fikk min siste jobb over 2 skype intervjuer. Om ikke bedriften er villig til å være fleksibel, så hvorfor skal du være det?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2019 #5 Skrevet 1. juli 2019 Samboeren min hadde intervju over Skype enda han søkte jobb i den bedriften han allerede befant seg i! De hadde en del internasjonale søkere og ville gi alle formelt sett samme forutsetninger under jobbintervjuet. Anonymkode: 00a81...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå