AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Hei, Naboen er gravid, og hun er på min alder, hun har et barn på samme alder som barnet mitt. Vi er kun på hils, men jeg fikk lyst til å gå over med noe mat eller noe slik når babyen kommer.. Er sånt skikkelig rart? Det er kun for å være hyggelig.. Har ikke lyst at noe blir kleint. Isåfall, hva burde man gi? Tenkte bake et eller annet.. Anonymkode: 8e00f...6f1
Millimani Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Selvsagt kan du gi noe Hun blir sikkert overrasket og glad, og det er jo bare hyggelig. Men hvorfor mat? Du vet jo ikke om hun er allergisk mot noe, kan ha blitt allergisk i løpet av graviditeten eller når hun begynner å amme. Kan du ikke kjøpe noe til babyen i form av sommerhatt, sokker, sparkebukse eller body? Det må jo være like greit 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #3 Skrevet 27. juni 2019 Kjempehyggelig 😊 Anonymkode: 4c632...8e2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #4 Skrevet 27. juni 2019 4 minutter siden, Millimani skrev: Selvsagt kan du gi noe Hun blir sikkert overrasket og glad, og det er jo bare hyggelig. Men hvorfor mat? Du vet jo ikke om hun er allergisk mot noe, kan ha blitt allergisk i løpet av graviditeten eller når hun begynner å amme. Kan du ikke kjøpe noe til babyen i form av sommerhatt, sokker, sparkebukse eller body? Det må jo være like greit Ja, tenkte på det.. Aner ikke hva slags spisevaner hun har. Husker bare da jeg fødte, hadde jeg ikke ork til å lage ordentlig mat, så mannen måtte bestille hele tiden.. Men god ide 😍 gave til baby ❤️ Anonymkode: 8e00f...6f1
-venter- Skrevet 27. juni 2019 #5 Skrevet 27. juni 2019 Jeg gir alle jeg kjenner/bekjente bakst i barseltiden. Om de ikke kan spise dem selv er det i hvert fall noe de kan by gjester på. 1
Millimani Skrevet 27. juni 2019 #6 Skrevet 27. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, tenkte på det.. Aner ikke hva slags spisevaner hun har. Husker bare da jeg fødte, hadde jeg ikke ork til å lage ordentlig mat, så mannen måtte bestille hele tiden.. Men god ide 😍 gave til baby ❤️ Anonymkode: 8e00f...6f1 Gave er kjempekoselig å få Babyhåndkle med hette, sjampo, babyolje er også perfekte gaver hvis du vil gi noe annet enn klær
Palme Skrevet 27. juni 2019 #7 Skrevet 27. juni 2019 Jeg ville mye heller hatt mat eller bakst som gave. Hadde satt veldig stor pris på det. I stede for en "ting" jeg ikke trenger eller, har bruk for eller lyst på. 3
Millimani Skrevet 27. juni 2019 #8 Skrevet 27. juni 2019 3 minutter siden, Palme said: Jeg ville mye heller hatt mat eller bakst som gave. Hadde satt veldig stor pris på det. I stede for en "ting" jeg ikke trenger eller, har bruk for eller lyst på. Så er det spørsmål om allergier da, og det har man ikke alltid kontroll på. En nyfødt baby trenger mye, - både klær, håndklær, smekker, smokker, tåteflaske i tillegg til alt annet jeg har nevnt...og det er garantert mer 1
Palme Skrevet 27. juni 2019 #9 Skrevet 27. juni 2019 8 minutter siden, Millimani said: Så er det spørsmål om allergier da, og det har man ikke alltid kontroll på. En nyfødt baby trenger mye, - både klær, håndklær, smekker, smokker, tåteflaske i tillegg til alt annet jeg har nevnt...og det er garantert mer Ja jeg hadde jo glemt at alle har så mye allergier i dag... Men om jeg hadde fått noen boller jeg ikke tålte som jeg kunne servere til andre som kom på besøk, hadde jeg blitt superglad! 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #10 Skrevet 27. juni 2019 Tusen takk for alle svar:) da tenker jeg at det enten blir gave til baby, eller noen litt sunnere boller. Anonymkode: 8e00f...6f1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #11 Skrevet 27. juni 2019 Viss du kjøper olje, shampo og liknande, vêr sikker på at det er svanemerka:) Anonymkode: 1fb33...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå