Gå til innhold

Ring som snur seg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forlovelsesringen min snur seg alltid med diamantene ned mot håndflaten. Dette er utrolig irriterende. Jeg kan ikke ha mindre ring for da får jeg den ikke på eller av. 

Noen tips? 💍 

Anonymkode: 05461...984

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du diamant som stikker ut? Det gjør den sikkert for tung. Da ville jeg heller byttet ring til en uten diamant eller med små diamanter presset inn i metallet.

Anonymkode: 1d2f6...054

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du diamant som stikker ut? Det gjør den sikkert for tung. Da ville jeg heller byttet ring til en uten diamant eller med små diamanter presset inn i metallet.

Anonymkode: 1d2f6...054

Nei, diamantene stikker ikke ut. De ligger inni ringen. Utrolig slitsomt at de aldri synes da ringen alltid snur seg 

Skrevet

Har samme problem med min, er 5 diamanter inngravert på flaten. Er konstant bak. Sikkert fordi de er litt tunge. 

AnonymBruker
Skrevet

Denne er ikke tung, det er mange veldig små diamanter. Kostet under 2000. Vi kjøpte den sammen så jeg vet :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kanskje har tips? Har tenkt litt på å banke ringen litt flat på baksiden så den holder seg på plass? Er hvitt gull 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Dette har med formen på ringen å gjøre, ikke at den er for tung. En tung og dyr ring med riktig passform vil ikke snu seg. Mitt beste tips er å spørre om gullsmeden kan sette inn klosser på innsiden av ringen. Disse skal ikke synes fra utsiden, og de skal stabilisere ringen og holde den på plass. 

Anonymkode: b261f...395

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2019 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Dette har med formen på ringen å gjøre, ikke at den er for tung. En tung og dyr ring med riktig passform vil ikke snu seg. Mitt beste tips er å spørre om gullsmeden kan sette inn klosser på innsiden av ringen. Disse skal ikke synes fra utsiden, og de skal stabilisere ringen og holde den på plass. 

Anonymkode: b261f...395

Takk for svar! Da får jeg spørre om det. Uheldigvis er ringen inne nå for å gjøre den mindre, i håp om at den ikke snur seg..... 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...