AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #1 Skrevet 27. juni 2019 Jeg byttet jobb i april. Etter samme jobben i ett tiår følte jeg meg fullstendig utbrukt etter å ha bygget opp bedriften stein for stein. Jeg hadde ingenting mer å gi, trodde jeg. Bedriften var min mitt barn, jeg hadde og har ett utrolig eierskap til bedriften. Nå må jeg stå på sidelinjen og se på at bedriften jeg elsket og ga alt til går nedover og hjem. En stor del av meg har bare lyst til å gå inn og fikse det, mens en annen del sier at dette er ikke mitt bord lengre - det er jo ikke det.. Jeg har så vondt av dette. Hvorfor klarer jeg ikke å bare gå videre og la bygones be bygones? Anonymkode: 88b9f...1b2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Det er kanskje sorgen over det du har mistet? Hva med å finne et nytt prosjekt (ikke nødvendigvis jobb) du kan bruke hodet og energien din på? Anonymkode: fe924...0de 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å finne et nytt prosjekt (ikke nødvendigvis jobb) du kan bruke hodet og energien din på? Enig med hen. Du har vært med på å bygge opp bedriften og har vært med på veksten (slik som jeg har forstått). Det er det samme om du hadde bygd et hus og en annen familie flyttet inn. Etter en stund kjører du forbi huset og ser at familien ikke vedlikeholder huset. Etter at du har lagt inn så mye krefter i å bygge det, får du vondt av å se at din innsats ikke er verdsatt. Det beste er å finne et nytt prosjekt (kanskje til og med frivillig prosjekt) som du kan fokusere på. Det handler om å vende fokuset bort finne noe annet å bruke kreftene sine på. Hvis du har vært med på å bygge opp bedriften regner jeg med at du har ganske mye kunnskap som start-ups selskapene kan verdsette. Hva med en eller to prosjekter for å hjelpe start-ups selskapene vokse? Anonymkode: 4e8b2...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå