AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #21 Skrevet 30. juni 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: NEI Anonymkode: 19a67...874 Fordi? Anonymkode: d2fb9...0f9
SofaMagnus Skrevet 2. juli 2019 #22 Skrevet 2. juli 2019 Hei! Jeg er personen bak Sofapenger Jeg skal prøve å oppklare misforståelser og svare på spørsmål i denne posten. Hva er Matched Betting? Matched betting eller "selve systemet", som du kaller det, er relativt utbredt, særlig i Storbritannia. Men det er ikke før den siste tiden at nordmenn har begynt med dette i samme skala. Velkomstbonusene til bookmakerne, som du helt sikkert er kjent med fra TV osv., er i Norge (og Skandinavia forøvrig) veldig mye større, sammenlignet med f.eks UK og resten av Europa. Norske kunder er ekstremt verdifulle for spillselskapene, og konkurransen mellom disse har derfor ført til at vi har fått velkomstbonuser i 10.000kr-klassen, kun for nordmenn. Ettersom det ikke krever noen form for kunnskap/erfaring osv. med betting eller spill, så egner dette seg for alle. Studenter har hentet ut mange tusen kr under studier og damer i 40-årene har spurt meg om hvilke spillselskap man bør begynne med. Matched betting-konseptet går ut på å hente disse oddsbonusene og andre tilbud som spillselskapene har, "matche" spill på en betting-exchange (Smarkets) for å dekke alle mulige utfall av en kamp. Bonusene blir da, etter omsetningskrav, mulig å ta ut. Risikofritt. On 6/29/2019 at 11:07 AM, AnonymBruker said: Jeg sjekket nettopp ut "sofapenger.com". Der står det bl.a. at man skal opprette en konto hos Neteller. Så sjekket jeg linken til "Smarkets", og der står det eksplisitt i deres terms & conditions: " 5. Users making their first deposit by Skrill, Neteller, PayPal or a virtual/prepaid card will not qualify for this promotion. " Med andre ord er nok det den siden lover for godt til å være sant. Med mindre man er villig til å registrere seg, med all personlig info og vanlig visakort, på hundrevis av bettingsider. Og jeg tipper (no pun intended) at man blir svartelistet rimelig fort dersom bookiene ser at man kun tapper de for bonustilbud. "Sofapenger.com" håver inn på affiliatelinkene såklart. Hadde det gått an å tappe systemet for hundretusenvis av kroner uten rissiko med noen få enkle grep så hadde hundretusenvis, om ikke millioner, av folk gjort det. Derfor fester jeg ingen lit til den strategien (og nettsiden) der. Anonymkode: 75ee6...0ba Velkomstbonuser og Neteller: Dette er riktig slik du sier - dersom du vil ha bonusen som Smarkets tilbyr, kan man ikke lengre benytte seg av Neteller/Skrill osv. til innskudd. Dette har skjedd relativt nylig, så takk for tips! Jeg anbefaler nå å bruke Revolut eller tilsvarende tjenester til og fra Smarkets. De aller fleste bookmakere (Smarkets inkludert) har begrenset bruk av e-lommebøker (Neteller/Skrill) i forbindelse med bonustilbud. Til og fra bookmakere (ved velkomstbonus) pleier jeg å anbefale å bruke Revolut eller Rapid Transfer. Neteller/Skrill er det enkleste/beste etter at bonusene er fullført, da man kan få cashback på innskudd gjort med disse. Jeg har oppdatert innholdet på nettsiden Nesten all aktivitet og diskusjon rundt Matched Betting i Norge skjer nå i Slack'en til Sofapenger. Der er det pdd ca 170 personer, som hjelper til med tips og strategier, nye bonuser som dukker opp osv. Dere som vil ha en invitasjon, send meg en mail på sofapenger (@) gmail . com Affiliate-inntekter: Jeg har selv ingen tilknytning til noen bookmakere, og det eneste jeg får tilbake for dette er eventuelle inntekter fra affiliate-linker til Oddsmonkey (et program som sammenligner odds hos ulike bookmakere), Smarkets og Neteller. Jeg har bevisst valgt å ikke ha affiliate-avtaler med bookmakere, da disse avtalene baserer seg på netto tap fra spillere, altså at man som affiliate får en viss prosentandel av det spilleren man verver taper. Jeg beskriver dette mer i detalj i "Om"-delen på Sofapenger. Denne posten er ment som en "oppklaring" av evt. misforståelser rundt matched betting osv. Hva gjelder valuebetting har jeg litt erfaring med Rebelbetting og Trademate. Begge er svært gode produkter som jeg kan anbefale på det sterkeste. Erfaringsvis krever valuebetting en god del mer tid og en litt større bank sammenlignet med matched betting. Håper jeg gjorde ting litt klarere her Om det er noen spørsmål så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. I Slack'en har vi også en #nybegynner kanal, der man kan stille alle mulige spørsmål relatert til matched betting!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #23 Skrevet 2. juli 2019 Jeg lever på det jeg har tjent på politisk betting. Men det blir jo noe helt annet... at jeg tjente 4 millioner USD kombinert på at Trump vant general og primary election er jo noe helt annet enn 10 kr her og der på fotball... Anonymkode: e86f9...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå