Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i innspurten i masteroppgaven min og er rimelig sliten - og det synes. Er det noen som har noe tips for å friske opp ansiktet litt? Spesielt vampyrøynene...

:sjokk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Søvn og frisk luft er de eneste tipsene jeg egentlig kan bidra med :)

Gjest Totten
Skrevet

Har du ikke tid til søvn og frisk luft(kjenner godt til det der ja, hey hvorfor sitter jeg har og går ikke ut og tar litt frisk luft forresten ? :hoho: ) Så hjelper litt dekkkrem under øynene og litt blus godt på.

Så kan du jo skifte til dårligere lyspære på badet for en tid og lure deg selv litt dersom alt annet skulle slå feil :ler:

Skrevet

:ler:

Dessverre er badelampa skikkelig dårlig i utgangspunktet.... Hjelp, der ga du meg en pekepinn på hvordan jeg må se ut i dagslys. :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med sex? Setter i gang blodsirkulasjonen? :sjarmor:

Gjest the imp
Skrevet

Og drikk masse vann. Viktig uansett, men drikker du mye kaffe er det enda viktigere. Ta deg gjerne en bitteliten treningsøkt. Trenger ikke være noe voldsomt, en liten gåtur, frisk luft og litt mosjon samtidig.

Skrevet

Med liten tid tilgjengelig må jeg vel utføre flere av rådene samtidig. Tror sammenslåing av Lilith sine råd kan bli litt kaldt å gjennomføre så tidlig på året... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Med liten tid tilgjengelig må jeg vel utføre flere av rådene samtidig. Tror sammenslåing av Lilith sine råd kan bli litt kaldt å gjennomføre så tidlig på året... :ler:

Og skummelt... :roll: (tenker på måkene...)

Skrevet

Og skummelt... :roll: (tenker på måkene...)

Hmm...du har virkelig issues med Måker, Lilith. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm...du har virkelig issues med Måker, Lilith. :ler:

Tja, eller kanskje mer sansen for gjentagelser :wink:

Skrevet

Hva med å sitte ute i solen og arbeide med oppgaven? Så får du deg litt farge? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...