VinterRose Skrevet 28. juni 2019 #21 Skrevet 28. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Står sånt i arbeidskontrakten? Anonymkode: 6397d...d7f Nei, ikke hos oss i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #22 Skrevet 30. juni 2019 Jeg tenker at om du bare har kjole i D og E, så bruk de i D, - det er helt innafor spør du meg. Vi har heller ingen kleskode på jobben, og kan igrunnen gå i hva som helst. Det burde jo ikke være noen som reagerer på hva man har på seg. Anonymkode: a443c...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #23 Skrevet 30. juni 2019 På 27.6.2019 den 19.18, SupaWoman skrev: I hvilken jobb kan man gå i skjørt som rekker rett under rumpeballene? Lærer. På min skole går flere av de kvinnelige, yngre lærerne i så korte skjørt, kjoler og shorts. Hun ene har store silikonpupper og gjerne dyp utringning samtidig. Ingen i ledelsen som sier noe om det. Anonymkode: 2f0a9...4bd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #24 Skrevet 30. juni 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lærer. På min skole går flere av de kvinnelige, yngre lærerne i så korte skjørt, kjoler og shorts. Hun ene har store silikonpupper og gjerne dyp utringning samtidig. Ingen i ledelsen som sier noe om det. Anonymkode: 2f0a9...4bd Det er vanskelig for ledelse å kommentere påkledning, for det skal så lite til før det blir oppfattet feil. Men selv om de ikke sier noe, betyr ikke det at det er greit. Jeg jobber også i skolen og hadde sagt i fra til mine kollegaer om de gikk kledd slik. Anonymkode: b6a65...823 9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #25 Skrevet 30. juni 2019 På 27.6.2019 den 19.18, SupaWoman skrev: I hvilken jobb kan man gå i skjørt som rekker rett under rumpeballene? Hooters og lignende..? I min jobb ville nok d vært i grenseland, og de fleste som bruker kjoler eller skjørt på jobb bruker kjoler lengder fra C eller lengre lengde. Anonymkode: 801ab...957 2
Stina234 Skrevet 30. juni 2019 #26 Skrevet 30. juni 2019 Bruker ofte kjole på jobb, stort sett i lengde A-C 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #27 Skrevet 30. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig for ledelse å kommentere påkledning, for det skal så lite til før det blir oppfattet feil. Men selv om de ikke sier noe, betyr ikke det at det er greit. Jeg jobber også i skolen og hadde sagt i fra til mine kollegaer om de gikk kledd slik. Anonymkode: b6a65...823 Hadde du? Jeg tenker at når ledelsen ikke sier noe, da mener de at det er greit. Om de ikke tør å si fra direkte, er de dårlige ledere. De kunne da ev. sendt en felles e-post om forventet påkledning e.l. Det «morsomme» er at rektor har beklaget seg over shortsbruk på skolen (menn som bruker knelang shorts), men hotpants og miniskjørt på kvinner, sier han ingenting om. Heller ikke utringning til navlen. Anonymkode: 2f0a9...4bd
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #28 Skrevet 30. juni 2019 Hvis du jobber som advokat så er A riktig mens hvis du jobber som servitrise i uteservering er F riktig. For menn er det vel alltid A som er riktig. Anonymkode: 0afe2...266
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #29 Skrevet 30. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du jobber som advokat så er A riktig mens hvis du jobber som servitrise i uteservering er F riktig. For menn er det vel alltid A som er riktig. Anonymkode: 0afe2...266 Dette skjønte jeg ikke. Advokater går da definitivt med kortere skjørt! Og mener du motsatt med det siste du skrev? Anonymkode: b06b8...38f 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 30. juni 2019 #30 Skrevet 30. juni 2019 Synes A-D er greit, E er greit med tjukk strømpebukse under.
Mich Skrevet 5. juli 2019 #32 Skrevet 5. juli 2019 Bruker alt i fra A-F, og jobber i et landets største finansselskap. Men E og F ville jeg ha brukt sort strømpebukse til. Har alltid hatt en litt quirky og alternativ stil, og hadde ingen planer om å slutte med det når jeg fikk meg jobb etter studiene. Selv om det er mange her som går sånn passe konservativt kledd, så har jeg ikke opplevd at klestilen min har vært et problem. Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av at alle skal være så sykt A4 menneske. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #33 Skrevet 5. juli 2019 Hvilken lengde som er akseptabel kommer an på arbeidsstedet. Forrige kontoret jeg jobbet på var med noe kundekontakt, og der var hovedregelen at klær skulle dekke knærne. Der jeg er nå brukes A-D, men de som bruker skjørt i lengde C/D bruker løse skjørt, altså ikke både trangt og kort... Anonymkode: 24646...348
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #34 Skrevet 5. juli 2019 Noe kortere enn F, så G eller H Anonymkode: 4554c...467
SPOCA Skrevet 5. juli 2019 #35 Skrevet 5. juli 2019 Personlig foretrekker jeg A og B, men C går også. De andre er for korte for mitt vedkommende, men fint på andre.
Cascol Skrevet 15. juli 2019 #36 Skrevet 15. juli 2019 Jeg bruker alle disse lengdene, kanskje også kortere enn f (har laaange bein). Men jeg bruker alltid tett strømpebukse, minst 60 den, over 100 til de korteste skjørtene🙂 Jeg jobber i offentlig administrasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå